Lek protiv lenjosti

Ime mi je MiljaniJa i ja sam lenja ženetina! Sad vi svi u glas - Haj, MiljaniJa ;) Kao u Anonimnim Alkosima, ako niste razumeli, štovani publikume. Ispovedam se, na Sastanku smo. Dobro, možda vi svi niste lenji, od neke druge boljke, poroka il`  niske strasti, sigurno bolujete, inače me ne biste čitali ;) Sličan se sličnom raduje. E s tim u vezi...
Ja sam žena za sve lenja, da li znaš, da li znaš, ej da li znaššš...U originalu je "na sve spremna", a, razume se, lenja je na sve nespremna. Doduše, za bit ove priče, važno je znati da sam si ja sebi našla za životnoga druga i ratnog saborca, istog takog - lenjOg!
*Piši prvu tezu - nema veze kaka si, nađi si sličnog, dva minusa daju plus ;) Bazična matematika. Ne, neće ti biti lakše, biće ti duplo teže, sg ćeš da vidiš, ali neš imat osnova da se mnogo busaš kako ti je muž govedo, jer si i sama govedo.
Sledi pričuljak:
Baš na ove svete dane, uoči Uskrsa, opsetih se da vas prosvetlim i ja. Misija. Jaja se šaraju na Veliki petak i Veliki četvrtak. Tako kažu neko bogougodnici i bogoslovi. No, u taj uskršnji pribor, sem pravih, što ih koka daje, zalutaju i ona - fabrička, čokoladna, u zlaćanoj foliji. I jaja i zeke i celo životinjsko carstvo. Sledi zaplet priče...
Koji mesec ranije, dva lenja dupeta, a sklona prežderavanju pride, jer to su dve vrline koje se ljube - lenjost i proždrljivost (nemoj mi to razdvajat), MužMi i ja konstatujemo da u kući "ništa slatko" nema.  Za slučajne čitače s drugih galaksija, u nas se sve dezertne prirode, šećernog sastava, kolačasto itd. zove - "nešto slatko". Sad razumemo da je - ništa slatko, problem. Rešenje problema bi bilo da se jedno ili oba dupeta vozdignu sa kanabeta i otkotrljaju do kakve STR ili trafike ono bar da pazare ono za ono. Dakle, svedimo račun - imamo dva dupeta i imamo 0 slatkiša u istoj kući. Naslutićete da se ova priča neće radosno završiti - bar po najmanje jedno dupe, ili oba, ili oba...
Bla, bla, par psovki, nešto suptilnog moljakanja, par suptilnih psovki, nešto prostačkog moljakanja. Ništa. Niko neće u nabavku. Onda budi kreativan. Čuj, napravi nešto. Pih, pa za to mi treba isto energije ko i do one STR. C, noup. Promuvam se po špajzu i doživim epifaniju. Dobro ne javi se baš Bog, ali čokoladni zeka i jaje iz uskršnje korpe sa margine špajzne police. A oni su u slavu Božijeg sina, kakogod, ima tu neke vere...Izvinićete za moju blasfemiju, svako skrnavljenje Boga - isključivo u svrhu zabave i humora :)
Veliko čoko-jaje i nešto manji zeko. Saldo = "nešto slatko".DAkle, nešto slatko od ranijeg Uskrsa iskrslo...
Mrzi me da kucam dalje, brat sestri, evo ga - posle zaslađenja, to ja takva dijareja bila, ljudi,  nepamćena. Kome stručan izraz nije blizak - ukenjali smo se ko golubovi, golubovi sa ptičjim stomačnim gripom. Slede Naravoučenija:
1. Uvek čitaj datum isteka roka na stvarima jedljive prirode...
2. Lek protiv lenjosti je - PROBIOTIK!
Eto, uoči drugog najvećeg hrišćanskog praznika, a hrišćanski je pronositi mudrost i iskustvo međ` svojim sapatnicima - pozemljarima, ja vam ga rekoh...
MiljaniJa EpifaniJA ;)


Коментари

Популарни постови