Predlagač dobrih filmova

Ili Filmski maraton 2. tom. U duhu i pod firmom moje omiljene FB grupe, zbog koje jedino i svraćam na isto (izandjano) internet mesto, ovih dana, posebno raspustarskih, namere sam da vam prosledim par dooobrih filmskih naslova, a koje sam ja spoznala prateći PDF-ovce. Daklem, iz druge ruke, srećne ruke. Razume se, ima tamo i svuda i nekih treš filmskih uredaka, ukusi jesu nebo-zemlja različiti i daleki, no ima, hvala Tvorcu, na ovom zemnom šoru rasutih rodjaka po stilu, poetici. Netom, šta vam Miljanija svesrdačno preporuča, a da sam minulih noći besano izgledavala tone fimske trake (manijak uvek bila). Ne po utisku, redjam ih po sećanju...prednjače drama-trileri, moj soj:
1.  " Lovely bones" (2009), umesto pretpriče: 
Divan i jeziv, pa opet divan. O toj korespodenciji izmedj' neba i zemlje i nesvršenim poslovima, pogledati i " What dreams may come" ( Robin Vilijams, nikad ga prežaliti neću).
2. "Intouchables"(2011) - slika pa: 
Istinita priča. Istiniti osećaju po gledanju: Ne kvare prilike ljude. Ljudi kroje prilike. Ljudi su uvek ljudi, bez razlike, i kada ima očitih nepoklapanja: po stilu, poreklu, znanju, LJudi se ne razlikuju. Ostali su - pačavra...
3. " Nevidljivi svedok" ("Contratiempo", 2016). Umeju Španci da zatutulje triler. Nije da nije predvidiv, ako ste nagledani trilerskog žanra, kao mi neki, teža ste mušterija, ali film je sasvim solidan. Vredi utrošiti svoje dragoceno životno vreme na njega. 
E vidiš ovo dvoje preljubnika je zviznulo autom u auto nekog nesrećnika. Tip je mrtav, šta ćemo dalje. Jeste, znam da se sekirate za ovog dasu sa gornje sličke, dame, jasno :) Ali on nije žrtva, ako me razumete...Roditelji mrvog momka traže krivce...
4. " Skriveno lice" (" La cara oculta", 2011), slična stvar, njemu bolja ocena, ako se pitam, a pitam se jerbo je ovo moja blog kafana :)) REcimo to vako - ženo, nemoj da si praviš belaj da varavog momka izazivaš udarajući mu čežnju, da si ne udariš sebe u - goli opstanak! Neko u komentarima na film napisao - dokaz da su žene glupe, otpao mu jezik il~ prst kojim je otkucao dičnu izreku, no nije da nije malko u pravu u ovom slučaju...Ne znam možda obradimo ovu bičerku zasebno u serijalu Branimo bičerke, zaslužila je, leba mi.
5. " The gift"(2015) - pa dobro, rodjo, što si mučio čudaka u srednjoj? Šta si mislio, jado, da će čudak da oprosti s vremenom...Ajme. Dakle, kao što plakat kaže: " Možda si ti raskstio sa prošlošću, ali ona nije sa tobom!" Nema šansi da pogodite kakav je prezent u pitanju...
6. " Atonement"(2007) - Divna Kira Najtli...I devojčurak koji glumi u " Lovely bones", evo je ovde, u kontra ulozi, sad je zeznut igrač :) E ovo ja zovem dobar film. Ima sve - storiju, sjajne glumce, komplikovanu ljudsku psihologiju na delu, prevaren horizont očekivanja, sjajnu glumu, emotivnu zavrzlamu, na kraju i nije predvidiv. Epoha, divna estetika, kamera, sve. " Pokajanje" - odličan 5/5, ili 10/10 imdb-ovski. Šta kada jedna lažna optužba okrene živote više ljudi naglavačke...
7. " Goodbye Cristofer Robin"(2017) - na ovakve filmove sam, takodjer, slabačka. Biografska drama o najvoljenijem piscu, tvorcu Vinija Pua i njgove družine, zapravo je tužna priča o piscima za decu koji sa sopstvenom decom najvećma omanu. Po sistemu - frizer ima lošu frizuru...Ne, ovde nije problem u dečaku, no u Viniju Puu, da u njemu i isključenim roditeljima...Slična je priča i "Enid" o Enid Blajton, piscu-tvoriteljki dečijeg junaka - Nodija, koja je za svoju decu bila - nemajka. Preporučujem oba, biografska su, istorijska i prosvetljujuća.
Ove junake pisac je "ukrao" od svog sina, kradući mu i detinjstvo i zdravo odrastanje jednako
8. " Tri bilborda ispred Ebinga u Misuriju"(2017) - osvetnička drama, kako je kvalifikuju recezenti. Ja bih rekla - i malo više od toga. Jedna devojka-ćerka je mučena i ubijena. Sistem ne rešava ništa. Roditelj rešava na svoj način. I opet malo više od toga. 
9. " Best offer"(2013) - sjajni DŽefri Raš. Poznavalac umetnina, aristokrata, vrhunski je nepoznavalac običnih ljudskih emocija. Prepoznaće najuspeliji slikarski falsifikat, ali ljudsku pritvornu ćud - noup. Dobar triler. 
10. " Shutter island"(2010, Martin Skorseze - valja ga pomenut poimence, odmah znaš šta ćeš gledat) - ko je lud, a ko je zbunjen tu...Šta je s tim Leonardom Di Kapriom? Idi vidi film, pa mi javi. Reći ću ti samo - na zatvorenom ostrvu je grande ludnica - ustanova, a ludnica je i u svakom drugom smislu, ne zna se ko koga...ludim drži.
11. " Monster" (anime) - skroz dobra priča, anime je posebna estetika, ali suštinski pronosi stalne teme - rat ratuju Dobro i Zlo, da li vredi biti moralan u svetu nemoralnome, refren: " Nisu svi životi jednako vredni!". Hirurg bira da spasi život "običnog" dečaka, umesto moćnika i tako bira sebi usud...
ZaTURila sam popis, kad ga ukebam, dopisaću. I da, izbindžovala sam (po srpski) " Breaking bad" svih 5 sezona i cirka pedesetak i kusur epizoda...Drama, triler, akcija, crna komedija, storija o razvojnom putu jednog zločinca, sa grande poentom - Ako smo pali, bili smo padu skloni, zločin se isplati, ako je osećaj - vrhunski...Ta serija je genijalni mimosvet, ona zaslužuje ne novi post, no ceo blog...
Prst je uprt u Živkovića :P Druga-animealca
Miljanija PDFovka Pulen i link za sektu: FB PDF-ovci
P.S. Idem da tražim novu turu za filmski meni ovih raspustarskih besanih noći...Neki skitaju, mi neki filmujemo, molim lepo, kakoJ si kuj voleee ;)

Коментари

Постави коментар

Популарни постови