Sve mi diraj, Netflix ne!🙉🙉🙉

Jer neke stvari su svete, razbiraš. Sveti filmofilski i binđžerski gral. I šlus.
Ovdi zapravo razrađujem svoj komentar na P.D.F.-u (valjda smo dosad naučili - fb oaza za filmofile). Neki simpa mladić reče, tugo - Zašto da plaća Netflix kad ima besplatnih online sajtova za  gledanje...🙉 Svaki živac mi se ušin`o momentalno, te sam, naravski, ostavila brzopotezni koment prosvetiteljske sadržine. Tipa - Mojkoviću, ti Netflix očito konzumir`o nisi, jerbo da jesi znao bi da je to drugi Bog sprem kukavnih free sajtića, a Netflix, o Netflix ti stavi glavu u svoje skute i bišti te po kosi dok blaženo binđžiješ...Jasno, netflixovci su me umah podržali, prirodno, našinjci smo. E sad da vas opravim zašto vredi da se učipiš za Netflix, a kako zapravo plaćaš one free sajtove iako ni dinđžu ne daš stvarnički. Uzgred - ja se šlepam najdražem rođaku na Netflix nalog - ponudio mi nalog taman u vreme kad mi je isticao free trial period - pa kaži da to nije čist Božiji poredak stvari. Mislim - da imam baš njega za rođaka, brata po Netflixu, đžekovska priroda pride. Ali, brat sestri, ja bih se isprsila za ovo rajsko mesto, svakako, neke stvari su neprocenjive i kad cenu imadu :)
Dakle - ako okapavaš po sajtićima za online gledanje filmova, serija etc, ondak znaš i bez da ti istaknem da se tamo pre nagledaš pop-up prozorčića no li kadrova odabranog sadržaja. Usputne nelagodnosti - zamrzavanje kadra, prekid filma u po kulminacije, oglasiii - čist trening nerava kojim kontraproduktivno treniraš iste da budu još slabačkiji, takoreći kao trening kera za krvoločne borbe. Nema tu sreće, rođo, nema. Znam, been there, done that, iskustvena građa načisto. E sad tako razjaren posle samo jednog filmovanja u nekoj od tih arena za krvavu koridu, bik-toreador okršaj (ti si rogonja, da prostiš), sad elegantno pređi - s one strane duge. Idi, brale, kucaj N-e-t-f-l-i-x, pitaj Google (ebeš mene) - gde je to egzotično ostrvo, uiđi tamo i reći ćeti dobri ljudi kako da se upišeš za besplatnu probnu vožnju od mesec dana. Vrlo, najvrlo su ljubezni i reći će ti da moš da se odjaviš kadgod pre isteka mesec dana, a i mic pre isteka pitaće te sami da li hoš ili neš da se voziš i dalje. Što će reći - neće da te poharaju na kvarnjaka, nije to ta fela. Jerbo upisaćeš im broj kartice, to se traži, ali ne beri brigu - niko da te dekintira neće ako ne odabereš sam/a. A cenim da neš da odustaješ od tog gala spa-centra za filmađžije (ako jesi), ne zvala se ja MiljaniJa.

Čemu da se nadaš? Brale, najboljem ;) Sve je brzopotezno, odabir, ponuda, iskustvo i ugođaj - ma pitaju te da li oš da preskočiš intro serije, gospodski. Pa izvolite sesti, leći, šta ćete pojest, popit, vi samo dupe smestite, ostalo je naše...Dobro, ne baš totalmente, ali bezmalo. Pa kroki-pregled ponuđenih filmova, serija, dokumentaraca ( a ovo mi je najdraža kategorija), te Netflixove originalne tvorevine, idi begaj. I ne samo njihove, vrlo su širokogrudi, nude i tuđe :) Jedino što može da te pokoleba je - nema prevoda, no po naški. Ima titla na čistom engleskom, a tebe ako muči engleski, ti si, care, doškoluj, ne znam šta da ti rečem. Da ti vrate novce nastavnici...Ma neću, bre, da pričam s tobom ako nisi ulagao u sebe toliko da znadeš bar taj širokorabljeni ingliš kako valja. Koj moj si učio/la? Rašta čkole...Te ako mi te sekira prevod, a ti idi na one profane sajtiće i spremi si žestoko piće (rime radi, a i živaca), jer ne moš trezan da odgledaš i film i propratni shit content onamo. 
Šta smo zaključili? Ajde ti iz prve klupe? - Da se obavezno prijavimo na Netflix, barem na free period, da bismo ostali doživotno. - Dobro je. - Ajd ti iz magareće klupe? - DA Miljaniju Netflix uzme za promotera! - E to je za zaključnu petičku ;) Dodajmo - šta biste mogli onako iz prve pogledat kad ste u Netflix odajama. Pa sad, zavisi šta vas radi - stara klasika, neke postmoderne kerefeke, koji si žanr, druže. Pišite, ispovedite se, pak da vam prepišem na recept ;)
Ja vam ga rekoh, a vi kako si `oćete :P
MiljaniJa Netflixovka Pulen

Коментари

Популарни постови