Preporuka filma: " Age of Adaline"

 Prvo link pa kroki-recenzija jerbo preporuka znači - idi, vidi pa mi javi: Film online sa prevodom

Iako ovde kucajuća Miljanija ne mari mnogo za romantiku i ine tvorevine, cenim da je ljubavistika uvek neminovno patetična, osim ako o njoj piše Crnjanski, recimo, ovaj film ima tu neku retro crno-bela klasika notu i super ideju u potki. I glumica je iznenadjenje čisto - znate je iz "Tračare" ako ste nabasali na tu tinejdž seriju ikada. Ja jesam, ali je dogledala nisam, ne drži to moju izblaziranu pažnju. Glumica je Blejk Lajvli, glumac je opasan dasa, na koncu filma negde se pomalja i Harison Ford i još neke face su u igri. 

No, zašto vredi da uložite 112 minuta svog ograničenog ovozemnog postojanja na ovaj fimski uredak?

Jer je divan, divna je estetika, kamera, moda - saznala docnije da su kostime radili Dior, Guči, jer je epoha, jer je putovanje kroz vreme, vintage manir. Sama fantastika u osnovnoj priči je neodoljiva. Ženska doživljava saobraćajku i opali je grom i od tada je em živa em - ne stari. Blago ga na njojzi, rekla bi svaka površna predstavnica roda, ta sam, ta si. No, to baš nije zgodnačko u ono vreme, a ne bi ni danas, da se otkrije da ste fenomen, čudo, frankenštajnka, prirodno bi bilo da vas NASA, Pentagon i ini zakatanče i besomučno eksperimentišu nad vašom večno mladom telesinom. Ono što mene neodljivo privlači ovdi, i vas će, jeste genijalnost i duh, um glavne protagonistkinje koja nalazi savršenu taktiku da se skriva od sistema i ljudi i vremena samog i tako opstaje kroz decenije potpuno neizmenjena. Postaje ćerka svoje ćerke jer njena ćerka po zakonu prirode i nužnosti stari. Ne ulazi u dublje odnose niti na poslovima niti u ljubavi, prijateljstvima, ne vezuje se za stvari, stanove, terene. Zna više i od školovanijih, a vrlo je učena, jer njeno znanje je - čisto iskustvo, proživljeno, o vremenima, godinama, decenijama u kojima je živela i živi i dalje kao četvrtvekovna gdjica. Savršena žena, eto to je ono što je mene kupilo ovde, i uvek bi u bilo kojoj formi - samosvest, zrelost mimo godina, duh starice u telu mlade lepotice, um i intelekt knjiškog moljca i svetonazor gradjanke sveta. Kad se istinski zacopa, nadje personu sebi ravnu po duhu i svim vrednostima i vrlinama, tek onda joj pada na um ideja da je možda vreme da se nekom stvarno predstavi. 



Pogledaj leba ti, voziće te sigurno do konca priče.

Pa dodji da mi javneš kako sam te lepo opravila ;) Ili da me pljucneš, šta sad :)

Niška Kulturiška - Miljanija 

xoxo 

(ovo je fajnal tač iz "Tračare";) )

To sam kao ja retro, ako ne razbirate :) Age of Miljanija


Коментари

Популарни постови