Film " Čovek u lavirintu" - objašnjenje?

 Ovaj filmski uredak Donata Karisija datira iz 2019. godine (predkoronska era), ja ove zime Gospodnje 2023. našla medj postovima na nekoj od filmskih grupa na izandjalom FB-u. Nisu PDF-ovci, neka druga grupacija je, to znam. Povela se rasprava je li ovo odličan psihotriler ili artistički proser, te da li je Dastin Hofman precvali kuronja i samo ime ostalo da na filmskoj afiši obećava dobar film ili šta. No, kako bilo, ja u naslovu lepo pitah - ako si gled'o, brale, razumeš li šta? :)) Ja sam nagledana datog žanra, sasvim solidna filmadžijka, nije da se falim - član video-kluba od vrtićkih dana, te i ovdi nisam posrnula, imam neku svoju teoriju šta je reditelj hoteo reć. No, ne bih baš rekla da razumem sve online pokušaje raznih tumačitelja da nam film protumače. Te - evo idi vidi, pa mi javi:  Film

Naime, MiljaniJa bi rekla da je ovo sve vrlo - jasno. Te ne znam otkud one silne teorije da su to dva filma ujednom, te ko je glavni negativac, otmičar so called Bunny ili Zeka. Ok da je zatutuljeno ko je ženska-žrtva koju navodni profajler ispituje pošto se spasila od otmičara, navodno i to, ali taj plot twist je , takodje, razrešen na koncu. Jedan je The Zeka, s obzirom da su ostali mučitelji njegove ranije žrtve koje je on preobrati, "inficira tamom"i pusti nazad da istu raspiruju dalje. Tako ga nekako ja ovde narečena razbiram, ništa tu nije neočigledno, bar u finalu kad se zaplet raspliće, peripetija rasperipetuje :)

Nastojala sam da ne otkrivam za one koji nisu pogledali. idi vidi pa mi javni da li i tebe ovde nešto zbunjuje ili ne. Mene bune tumačenja po internetima, film jok :)

Miljanija, kratko i jasno


Коментари

Популарни постови