Kako da...vam se siguramente ispuni želja!

Da se opsetimo, finta  za ispunjenje novogodišnje želje - https://blogozjanija.blogspot.com/2017/12/kako-da-vam-se-stopostotno-ispuni.html  , a kako je ta nova godina već do leta došla, samo što nije, čim umine kišni pičvajz i poplave na Sitoniji, tražimo dalje, tražimo dalje, fintu, vračku, ritualnu radnju za ostvarenje velikih željenija. Dakle, zimus nam je izvor bila koleška strankinja - majka Rusija, sada - svetska , a naša Marija Kilibarda. Jeste ona, živ mi sve, link za usmeni, uživo iskaz dotične: TJD Slagalica i Marija K.
Kako je Miljanija Seranija svaštojed što se tiče informacija, da ne kažemo - kontejnerka, nećemo reći, a da ne biste i vi, mili em dragi - prljali ruke, ja vam pronosim, nazovimo me medijumom, to mi je otmenije od kontejnera.
Evo ga, piši, pamti: Na pun mesec ogoliš guzicu prema njemu ( Mesecu) i zamisliš što preciznije želju. I vuala. To je sve. Ponavljanje je majka nauke: pun mesec ( vidi u kalendaru), golo dupe i želja. Tri koraka do meraka. Kalendar mesečevih mena za lenčugitise :lunarni__horoskop
A kako je večeras - 28-06. 2018. full moon, da me prostite, moram da svršim ovo javljanje da pokažem full moon komšiluku...sa terase. To su nedužne žrtve, a svaki velepoduhvat ište nedužnu krv. Kako da dobačim do Meseca, a da ne sevne buljson i mimo relacije dupe-mesec...Dakle, na pun mesec ne zombijaju vukodlaci, nego sevaju dupići...s mene pa na uštap. Otišla sam.
Miljanija Full Moon Pulen

Коментари

Популарни постови