Kako da vam se stopostotno ispuni novogodišnja želja!

Ja - pojma nemam :) No, braća Rusi imaju jedan simpa ( pravoslavno-paganski?! :)) novogodišnji ritual, poučila me koleginica Beloruskinja po poreklu. Kaže - radi sigurica, provereno, godinama unazad, iskustvom osvedočeno...
Daklem: U novogodišnjoj noći ( to mu dođe - večeras), na komadu papira ( gledajte da bude omanji, videćete docnije u uputstvu - zdravlja radi) napišeš jednu veliku želju za narednu godinu, 2018. u našem slučaju. Taj papirić zapališ, da sagori do prah-pepela. E sad - taj pepeo suneš u čašu šampanjca i popiješ naiskap. Sad nam je jasno da je zgodnije da je onaj papir nosač želje - što manji ( želja, ponavljam, nek je velika), svakako, lakše je svarljiv, previše pepela može da zapne :) Koleška kaže, iz iskustva, da je moguče da se zgodi da ti se malko smučucne od mnogo pepela ( opet - formula je : velika želja, mali papir!). Ona se jedared, da me izvinte - izbljuvala, tekoreči - (iz)bacila želju ( što je prigodniji argo, od onog nelogičnog - baciti peglu! :)). " Zašto ne votka???", pitaćete, pitala i ja, jerbo je običaj-ritual, obred (!) - po ruski. Kaže - šampanj i točka. 
Eto, prijatelji, ja MiljaniJA vam želim da vam želja za 2018. lako sklizne niz gušu, da je sretno svarite, još sretnije ostvarite ;)
P.S. Ja na lageru nemam šampanjac, nisam se dobro spremila za ovu vračku. Probaću sa domaćom dunjom, pa kako Dajbog da :)Jerbo, tuđi običaj se kao i tuđa reč - asimiluje autohtonom tlu ( ovo sam nadasve stručno kazala :)). A vi, kako vam volja, original recepAt ili izmenjena, domaća verzija ( posrbljen), pa da se pitamo tokom godine - da l se štogod obistinilo ;) Živi bili, uz čašu pepela - živeli ;)I da, braća Rusi našu rusku salatu zovu - franscuska! :) Izvor mi je, takodjer, ruskog porekla ;) 
Pepeo grlu...( vračka) :)С новым годом!

Коментари

Популарни постови