Čitaj, piz.. ti materina! Izazov za 2021.

 Da se malo izblaziraš...To mu beše moto ove blogozjanije proseranije, ako smo se zabraili. Da ne duljimo, lakonski, kratko, jasno - manje pričaj, više čitaj, rodjače! Jerbo da bi imao šta kasti, moraš prvo da se namunjiš informacijama, a i da rafinišeš stil. Sadržina i forma pre bulažnjenja online. Čitaj, ne skitaj i ne tupi po mrežama, to su sve ćorci. Kaži šta si poslednje pročit'o pak ču ti reć da l' mnijem da te čujem (da glumim slušanje divno umem). Elem, idemo, Izazov numero Uno za 2021. / čitamo 1 knjigu mesečno = 12 knjiga ove godine Gospodnje.

Ja sam se opravila na Izazov ovijeh dana, tak da za prvu biram knjigu priča svojega omiljenog pisca Roalda Dala, ima jednu o kojoj sam vam pisala ovdi lani. Ali nesam celu zbirku sljuštila, pa eto ću sg. Zbirka je: "Priča o neočekivanom". Očekujem da sunete svoj naslov za januar u komentarima ili na FB stranici mi FB MiljaniJa. ako vam je kasno za novi naslov, podrazumeva se da se broji ako ste štogod već načeli ili već pročitali, junaci. Rado bih pročitala i preporuku za istu od vas, mogla bih komotno i da vas objavim na ovom blog-mestu pod snegom. Uskoro prelazim na .com, zezanja bez, op trt zort ;) Koncem svakog meseca, kroki/recenzija čitane knjige, preporuke / vaše, moje. A bre, je l' se mi blaziramo il' ne?

Niski start, pozor, sad! JANUAR / knjiga br.1

Upamti geslo: NE SLUŠAM NEČITAČE!

MiljaniJa Načitanija, INner Beauty Blogeruša u akciji friški start again ;p

#bookchallenge 2021 Januar


Коментари

Популарни постови