Od creva do mozga - Youtube preporuka

 Brzinsko javljanje - za blazirung, preporuka: Podcast Jelene Đoković Sve su joj emisije prva liga, bacam vam ovu o ishrani i izlečenju sada. Šta jedeš, šta te jede, što bi se reklo naroCki. Na Blogozjaniji je jasno zabranjeno biti uskouman, ili poželjno - da bismo datu boljku lečili. Pre no oblatiš gđu Đoković u maniru opštenacionalnih povika da zobe travu i muža izgladnjuje, poslušaj je i pogledaj. Pa kad je sagledaš, zobaćemo travu
i ti i ja jer je Jelena božanstvena, živa reklama za svoje spirtualne i fizikus - postulate. Neke teze, da te poteram ka linku:

- usudi se na promenu radi sebe

- baviti se sobom na svim nivoima

-misli uzrokuju emocije, emocije izazivaju stanje organizma (zdravlje ili oboljenja)

- Uvek preispituj svoja stara uverenja (nasledjena, stečena starim vaspitanjem)

- slušaj svoje telo primarno, potom neke osvešćene nutrucioniste ili lekare

- ne postoji isti, generalnizovan pristup ishrani za sve nas jer smo različiti, nađi svoj 

- budi fleksibilan i otvoren

- osvesti da si destruktivan prema sebi - zašto bi jeo hranu koja ti škodi ili ne doprinosi zdavlju, životnoj energiji, zašto bi osećao, mislio, podnosio loše emocije koje te razboljevaju

MiljaniJa BlaziraniJa

 I da - ubijte me, promenila sam knjigu za januar, Qm me potero da pročitam drugo štivo, jerbo je skonto da sam finansijski nepismena. Bacam vam link i za The Book, pak ćemo da je analiziramo uskoro, da uporedimo teze, sa vezom, nikad bezveze :) " Bogat otac, siromašan otac" Kijosaki

Коментари

Популарни постови