Top 4 internet kuvarica i najbolji recept za ne(kuvanje) ikada!

 Dok čekam da vidim kakvo čudo će da ispadne od mojih jadnih ćufti kojima fali većina sastojaka, koje se eno grešne krčkaju kao u paklenom kazanu, da vas poučim, poštovani rode. Jerbo kuvanje mi i nije primarna struka, prosvetiteljstvo, recimo, jeste. Dakle, proći ćemo par odličnih internet mesta gde će vam stvarno dati dobre recepte i savete za kuvanje, a ja bih dodala na koncu svoje iskustvom osvedočene finte - šta NE raditi pri kuvaniju.

Tvrdim da je kuvati po pisanom, usmenom receptu kakve iskusne kuvaljke - jalova rabota za nas manje vične (i ovo je eufemizam, ulepšanica, da ne kažem - totalne duduke). Što će reći, to što se njojzi podrazumeva da se rerna unapred greje, tebi ne, te će tvoje remek-delo skroz da se sjebucne tokom termičke obrade, ako si i raniju prirpremu izvela uopšte jer se i tamo štošta podrazumeva. Podrazumevanje je keva neveštine da se objasni drugome. Te ako kuvaju bogovski, za tutore nisu vične. Eto da si dignemo moral. Stoga, spoznala sam čari youtube uživo kuvanja sa kuvarkama koje se, srećom, snimaju. Te, sledi popis - ovo su moji neki izvori, malo ih je, ali opaki su. Ima ih godža, ali ako se rasplinem, ne bih se sastavila, znam ženu.

1. Moja mala kuhinjica / youtube, Ledene kocke, recimo Staložena i razborita Bosanka na vezi, kad su meni s njom uspele ledene kocke ( danak ljubavi, jedini, za mojega muža, inače ne cenim taj slatkiš). Step by stpe, ne mož da se omane šta god spremala. Kad bi ona, bona, znala, koliko puta ja vraćam svaki minut video od 10 minuta, tražila bi više love od youtuba za izrabljivanje od strane pretplatnika. Odličan 5 za kanal i domačinku. 

2. Lepi brka Domaćinske priče - FB, Ćufte, recimo. Ovde nisma načisto šta se desilo sa lepuškastim brkatim Gastronomadom koji je lani snimao istoimenu emisiju za RTS i grupa je, čini mi se, bila u vezi s njime, ali nemam nešto volje da istražujem, emisiju vodi ženskica sada, a u grui mahom objavljuju normalci, entuzijasti. I stvarno su im super recepti i pride mož da ih maltretiraš u komentarima da doobjasne neki korak, da ne bude posle - od podrazumevanja do bućkuriša. Otud mi i recept za ove jadne ćufte, koje je sasvim dobar, ali tu smo nadomak mog  kuvarskog saveta za vas koji ostavljam za naravoučenije basne, za zapisati tezu, normalno ;)

3. Ukusi juga - Instagram. @ukusi_juga. A be Niš! Moj Niš i Nišlijka koja kuva i slika i receptuje je - genijalna. Našla sam je krajnje romantično i nostalgično slučajno kad je objavila recept za buhtle, bosanke slatke pogačice sa džemom koje je pravila moja počivša Simka po orginalnom receptu iz Bosne gde su ded i ona dugo živeli i oca moga izrodili. Sve što objavi je prva liga. Ja, doduše, još nisam probavala da kuvam s njom, ali se divim izdaleka, na oko. I hoću, leba mi, te buhtle, sigurno, jer babin recept iz sveske koju pobožno čuvam je onaj - podrazumeva se fazon uz sve bosankske izraze za mere, sastojke i tu leba nema, ni buhtli, ni srećnog rezultata meni. 

4. Kuvanje bez recepta / Pivokosa - youtube Giros kod kuće, recimo. Pivokosa je Novosadjanka, šarmerka, prirodnjak, dipl. režiserka, duhajlija, promaerički orijentisana te i vlasnica lokala za američki klasik - kukize i kuki do (sirovo testo), po naški. Kanal je koloplet kuvanja bez recepta, ozbiljnog kuvanja sa mamom Bubom, pohovanja bureka i snikersa, jednostavnih uradisam uredaka, tura po Srbiji - recenzije najhvaljenijih specijaliteta i lokala po srbijanskim gradovima (bila i u Nišu :)) plus - metafora, kroki životnih lekcija, zabave i pouke radi. Nešto poput mojih naravoučenija, na njen vojvodjanski i jenkijevski način. Super je kao inspiracija, kao uzor mladjim curama jer je rasterećena od svih površnih ženskih zanimacija, čist duh i originalac i lepota prirodnjak. Lepo ždere i lepo je mršava, dakle - san svake pristojne ženske. Odi vidi, pa mi zahvali. Jesam ponešto kuvala sa njom i mama Bubom joj, uspeva, još više po oraspoloženje i dizanje vibracije, što bi rekla Bučevićeva ;)

Od bjuti blogerki sam, neoćekivano, pokupila više recepata za kuvanje no za šminkanje. I dalje se šminkam oskudno i na svoj levoručki način, ali provuklo se sijaset recepata i valjanih žensko-bodrećih pouka. A to je vrednije od - blendaj i hajlajtuj, cico. Taste of fashion, recimo, najbolji recept za piletinu u krem čorbi od pečuraka. I ima toga jošte, ali avaj, zagoreće mi mršave ćufte. Te sledi poenta - 

Recept UVEK čitaj PRE pravljenja jela. UVEK znači ne zavaravaj se da si sad level pro jer si pravila par puta, a svaku ebeni put uredno gledala u recept. Pa sad kao si samopuzdana i bačiš pogled posle svega da kao potvrdiš kako si naštrebala lepo, kad ono - dvojka si. I desetog puta, IPAK; prvo čitni recept pre nego kreneš muljanje, jer ćeš UVEK zaboraviti neku ključnu stvar. Javiću vam šta bude kad ne staviš jaje u smesu za čufte i ne uvaljaš ćufte u brašno pre pečenja. Ako vas zanima, a što ne bi  ide u korpus - ovako NE. 

Kuvala i naravoučila za vas - St. Miljanija ;)

Ratna oprema za kujnu, isključivo


Коментари

Популарни постови