"Kako da uspešno protraćite svoj život i budete očajni"...u 5 koraka.

Da vi ne biste, normalni svete, dangubili po jutjubu i online haustorima, MiljaniJa zgubidanka rinta za vas. I vuala - najbolji motivacioni video mog dosadašnjeg istraživačkog (zaludarskog) poduzeća  - Izvor: Video: Project Better Self. Pogledaj, pa da i notiramo ovdi, po srBski. Ne, nema veze sa Anom B. i inim trenerima, vorteksarijama i to tako. Noup. Jeste iz selfhelp (samopomoć) fascikle, ali je kontra forma i sadržina. Pogledaj, pa da se propitamo. Ebo ga ja - samo 4min 42sec. Samo tekst bez ingenioznih vizuelnih propratnih filmića tamo, u originalu, slabijeg je efekta. Stoga idi vidi, pa mi javi. Sledi prevod i kroki-analiza propratnih komentara podno videa, a koji se svode dražesno na - " Priča o meni...Dje me ba nadje - taj sam" i slične samosvesne ispovedne izjave :) Na delu je moja poetika - obrnuta psihologija, tako smo se video i ja i našli u oCeanu svaštaništarija na jutjubu.
Te:
Kako da protraćite svoj život i budete jadni (očajni, bedni - biraj, prim.prev)

"Hej, pst! Hoćeš li da naučiš kako da protraćiš svoj život i budeš najočajniji do krajnih granica? U redu onda, pogledaj ovaj video pažljivo, jer možda postoji razlika između - živeti srećno i uživati u svakom danu života i živeti život pun bedne tuge. Očajanje nije samo krajnja destinacija; to je pomalo poput fudbala: veština koja može biti izbrušena i usavršena. Zato, u ovom videu, baziranom na knjizi `Kako biti jadan` Rendija J. Patersona, naučićete mnoštvo strategija grupisanih u 5 jednostavnih koraka da budete manje srećni. U toku (saznajnog) puta, možda ćete otkriti da ste već usavršili mnoge od njih i praktikujete ih na dnevnoj bazi. 
No, uvek možete bolje ili bi trebalo da kažem - gore. 
Prvo - postanite ostrvo za sebe. Mi smo društvena vrsta. Za razliku od medveda, mi smo stvoreni da provodimo vreme u grupama. Sami u savani ne bismo dugo potrajali. U većem delu ljudske istorije, čini se, živeli smo u plemenima od 75-150 ljudi i oni koji nisu mogli da se nose sa složenošću medjuljudskih odnosa, nastavljali su sami. Tigrovi moraju da jedu, na kraju krajeva. I eto sjajne strategije za biti  više jadan: Izolujte se, sagradite ostrvo, stavite ogradu, zatvorite vrata podruma, uključite komjuter i zavaravajte sebe da ste uspešno zamenili žive ljudske kontakte. To je jedan od najefektnijih puteva do nesrećnog stanja i osećanja, koji postoji. 
Drugo -  prihvatajte sve  ozbiljno. Vrlo ozbiljno...Vrlo, vrlo ozbiljno. I primajte ih lično, k srcu. I držite se otudjeno i nepristupačno. 


 Ne želite da provodite vreme sa onima koji su: inferiorniji, neodgovarajući, glupi ili neprijatni ljudi, kakvi bi, zapravo, svi i trebalo da budu u vašim očima, samo ih osudjujte čim ih vidite i zapamtite - drži distancu! Ako se zadesite da i morate da utrošite neko vreme s njima - obavezno kukajte. Kukajte na sve i svakog. Žalite se na vreme, buku, na komšije i, moj favorit - žalite se na vladu i sistem ( teorije zavere!). Simpa.
Treće: Postoje tri vremena koja su značajna - prošlost, sadašnjost i budućnost. Jap. Sadašnjost nam ne treba, jer bi trebalo da većinu dana utrošite na prošlost, podsećajuće se kako su to bila loša vremena, a uveče pokušajte da mislite i brinete o budućnosti, o stvarima koje se najverovatnije nikada neće desiti, ali ipak ne trošite dan uludo bez briganja. Zato puštajte filmove po glavi, igrajte " Šta ako" igru. Mislim: " Šta ako ne mogu da nadjem posao posle faksa", "Ako se razbolim", "Šta ako padneš ispit sledeće nedelje"...Za bonus poene probaj da ovo odradiš pre odlaska na spavanje da bi maksimizovao svoju bedu. Misli o nečemu lošem što se može dogoditi sutra, pusti da tvoj mozak to konzumira. Sada se okreni i upusti nežno u san.  Srećno s tim.
Četvrto: Jedan od najboljih načina da budeš jadan je da odustaneš od svih svojih ciljeva odjednom; čime postajete potpuno besciljni. Ali, ako vam kao većini nije jedini cilj da budete jadni, onda možete da unesrećite sebe načinom na koji postavljate svoje ciljeve. Umesto postavljanja pametnih ciljeva - specifičnih, merljivih, akcionih, realističnih i vremenski odredjenih, postavite - nejasne, bezoblične, nebeske, nevažne, odložive ciljeve. Najključniji ciljevi su u dalekoj perpektivi, i ako dozvolite sebi da se fokusirate na manje korake, često ćete uvidjati da ste uspeli. Ovo dovodi do rizika da vam raste entuzijazam i nastavite putem koji ste sebi zacrtali. Zato se potrudite da to ne radite nikada i nikako. Umesto toga tvrdoglavo se nameračite na krajnji cilj. Ako ima 50 koraka do cilja, dobićete 49 istih odgovora - " Ne još", tako možete zadržati gubitničku auru tokom celog putovanja. Ovo će osigurati da vam opadnu interesovanje i motivacija i vi ćete verovatno odustati mnogo pre ostvarenog krajnjeg cilja. 
Peto i poslednje: Dopustite da vas strah parališe i, molim vas, ne napuštajte svoju zonu komfora! Ako imate nagon da uradite nešto novo ili promenite nešto u svom životu, odmah stanite i pustite da osećaj prodje. Prostot zauzdajte svoje impulse. Ako vam impulsi kažu da izbegavate: pse, visinu, ljude, razgovor sa simpatijom, zatvorene prostore, veze, avione, testove, lekarske preglede, razgovore za posao i sve potencijalo poniženje...onda tako i uradite.Izbegnite ih po svaku cenu. Ne želimo nikakve novotarije ili rizike. ZAto: prestanite da napredujete, prestanite da želite više, prestanite da radite išta i sačekajte savršeni trenutak. Samo se zavalite, budite pasivni i pustite da vreme prolazi. Uradićete te strašne stvari kad se budete osećali spremno. Znate šta, možda je to dobra ideja. Da, možda. Možda ćete uradite bolje u sledećem životu. "
Ebi ga. To je bila moja reakcija. A meni je ovo sa "sledećim životom" bio krajnji cilj :) E sad kako vas ja ovde učim - sve je do vizure. Moj aha momenat ovde je bio - čoče, pa ja sam briljantna po svim stavkama :) Mogla bih da lifekoučujem po ovom kursu :) Doduše, dve trećine, dobre dve trećine svakog meseca sam glavna junakinja ovog kursa, ostatak sam - leptirić :) OD mrguda do prolećnog povetarca, od depresije do euforije, čist bipolarac. Takva mi karma, horoskop i hormonski status. Ali kažu - nije bolest kad si svestan svoje boljke ;) Poricanje je znak da je bolest zloćudna. Ali da - u protraćivanju i bedarenju ja master level, obrnuta igrica, takoreći. Pišu ljudi ispod - " A zašto da ne kukam na vladu, vlada mnogo vršlja izistinski", "A šta ako se izolujem zbog bolesti ili me ljudi prosto ne vole"...E oni su već ge crk, a ni ne znaju da su gotovi :) VEćina je cool, pa lepo kažu - tužiću autora što je moj život prepričo bez autorskih prava ;) A vi se samoispitajte gde ste ;)
MIljanija Uspešnauovome Pulen

Коментари

Популарни постови