Niška Kulturiška: Nišlijka, bre!

U NIŠu se desilo NEŠto. Info iz druge ruke: Jedna znana našinjka uradila je nešto, za našu južnoprugijansku mahalu, nečuveno. Ovijeh dana. E sad, imala sam moralnu dilemu, celih minut-dva :), da li je u redu da je obznanim ovako. No, mislim se - pa carica je i htela da se zna, zato je to sočinala to što jeste, a i nije da sam ja opasna, sa svojom skromnom, kulturnom, odabranom publikom ;) Namig čitačima za stolom ;) A i brat bratu, sestra sestri, vredno je javnog pomena i pohvale obaška.
Naime, carica se razvela. Čuj događaja. Razvode se više no udaju i đe je tu poenta. Eeee, mojkovićka, Nišlijka se razvela uz muziku i fanfare i grande kafansku žurku ;)) E to niste očekivali! Razvedbeni ivent (žur) je i imenovan - " Trauma" i štovane zvanice su umoljene da ispoštuju dres-kod: crno i zlatno ukombinovati ;) Ne znam šta je autorka htela reć, ali pretpostavljam, kao nepozvani recezent - da je crno - malo tugujem, zlatno - malo carujem (živela sloboda), a najviše - ojsasam što sam se ratosiljala bede ;)) Da se razumemo, žena je i lajfkoučerski tu istupila, kao nauk budućim razvedenicama, kako to može da se preleži ta tzv. " mala smrt". Malo umreš, mnogo vaskrsneš u kafani sa rodbinom i prijateljima. Jasno. Ja sam oduševljena, ali najistinskije! Nju Jork nasred Nišvila. Žena je zmaj, progresivka i pravcijata Nišlijka! Dakle, ja kao neko ko nikad neće razumeti svadbarske događaje naše sorte, aplaudiranje torti(!) i sl, tek sad razabiram. Ako se cirkuzamo za uvenčavanje, žena je lepo zbrojila - logično je da se u istom maniru označi i razvenčavanje. To kapiram. Kapa dole, majstorice! To ja kažem. Reći će sitne duše i ovo i ono mi, ali nju boleee, što bi rekoa RAdovan III. Narod laje, vetar nosi. A neke priče moraju biti ispričane, neki ljudi opričani, jer su novatori, jer su zezatori sa životom ;)
Stoga, drage Nišlijke delijke, ne dajmo da ovaj veleizum naše heroine ostane samo redak zver. Neka postane slavna tradicija ;) Negujmo domaće ideje, obnovimo srbijanski duh, uh ;)
Miljanija PonosnaNišlijka Pulen ;)

Коментари

  1. Crnim žali zlatne godine valjda? :D

    BTW čuo sam da je dotični (ex)muž uplatio 6 meseci ribolova na Kubi uz kubansku masažu!

    https://www.youtube.com/watch?v=t1769dgeu3k

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. KUba pre ili posle razvoda? Ako je posle, onda su oboje lepo proslavili ;))

      Избриши
    2. Posle normalno. Za braka mu branila

      https://kupimajicu.hr/image/cache/catalog/motivi/thumb/mojazenajenajboljigolman520-228x228.jpg

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови