Dobri duh…posvećena priča


Moja autorska priča iz Magazina "Šansa za roditeljstvo", 2. broj. Ne literarni patetični izlet, no najličnija, najposvećenija drugom, dragom ljudskom biću, dvoma - paru...Svima koji su u VTO ( vantelesna oplodnja) priči. Tek da razmotre i ovu vizuru...
U Magazinu se tekstovi ne potpisuju, po strogom pravilu Udruženja koje Magazin predstavlja. Ovo je moje blog mesto pod suncem i tu neka čičnu i moji tekstovi da se ogreju i da se gorka poenta koju pronosim njima kao čovek, prijatelj, sapatnik i saputnik - širi dalje ;) Koliko god da mi je domet, i jedan čitač se broji, zapravo, samo jedan je potreban da se osvesti i svest prene dalje "od usta do usta", " sa kolena na koleno" ;)

Dobri duh…

Danas si dobro. Lepo si se počešljala, obukla onu cvetnu haljinu. Zagrcnula si se od jake kafe, dodaj kocku šećera, previše se žuči popilo poslednjih dana, najdraža moja…I godina. I On nam je svežiji jutros. Držim fige da te zagrcne od smeha nekom dobrom forom, kako je umeo uvek. Dobro je, setio se šmeker da pohvali haljinu I da te zaljubljeno čačne po kosi. I ja se radujem zagrljaju tih ruku, jednom. Dobro je, nisi ljuta što je friz razbarušen, mačkasto se smejuljiš. Ovo je dobro jutro. Ne čujete kako aplaudiram i cičim od sreće. Do jutros sam bila – još jedna nula BHCG, od jutros sam stara-nova nada.
Sećam se tačnog trena, deceniju ranije, kada ste me poželeli. Tada sam rođena.
Još uvek ljubavni par, mnogo pre prstenja, ceremonija, opštine, restoranske sale, prvo ste voleli jedno drugo, odmah potom želeli da volite mene. Sve posle su društvene norme, običaji, parade. Sve posle izjave ljubavi I objave – vreme je za bebe, čaša meda se zažučila. Nije me bilo prve godine, pa su došli lekari. Razni lekari, dijagnoze, prognoze, sila analiza, cela arhiva nalaza, papira, pregledi, AMH-ovi, TSH-ovi, spermogrami, uz-ovi, bête, te strašne bête…Kišni dani, suzni dani. Bila sam mokra do kože. Pa neka nova ovakva jutra, neko novo sunce. Reći ću vam jednom da sam se grozno bojala tih ljutih kiša, da me ne odnese bujica, da ne odustanete…
Gledala sam te kako slomljeno sklanjaš pogled od trudnica, kolica, pa kako stameno odlaziš na bebi-darivanja, krštenja, pa onda malo plačeš, pa mnogo ćutiš I vrzmaš po glavi kilometre fimske trake svih mogućih scenarija – doveka sami, razdvojeni – neka On nađe sebi celu sreću, ova je polovična, možda I nisi kadar za majku, da li je od Boga, ail ljudi, ovaj usud…Pa oni filmovi po mom jusu – kakva sam, kako će nam teći dani, hoće li I tebe mučiti nespavanje, grčevi, prvi zubi I koraci ili ćete vi to najlakše na svetu jer ste siti spavanja I samovanja…. Kucnem te ja po levom ramenu, ćušnem Njega onako ortački ispod rebra, oborim čašu, pojačam muziku, razigram psetance da zalaje jače, da me obznani ( o što mu se radujem, baš takvog želim). Čini mi se me dobrim danima osetite u vazduhu, u senci, po mirisu il’ želji.
Deseta je godina kako se čekamo. O da, sila je to vremena. Mnogo, ali nije ceo život. Nije duže od vremena koje ćemo tek imati. Da mogu ja bih vam dojavila na kvarnjaka da smo uskoro skupa. Još jedan talas kiša I naredno sunce je naše. Da mogu, šapnula bih vam – deli nas još jedna ružna beta,još dve VTO,  treba mi sva vaša snaga za finale trke. Samo da mi ne odustanete. Zato me jutros obasjala tvoja cvetna haljina I Njegova sveža romantika. Još sam u igri. Čekam svoj red…Uspravna I kad kiše tuku, koliko slaba, jednako jaka.
Želite me I ja ću sigurno doći.
P.S. Vidimo se, kad vam kažem…Vaša beba… ;)


Miljana Stojiljković alijas MiljaniJa Pulen...posvetila Njoj i Njemu ;)

Коментари

Популарни постови