Kako sam crkla u 62-oj god.

Moraćete da pročitate prethodni tekst, c,  ne mrem da vam objašnjavam pa...Pa niste veća lenčugara od mene, a tek od MužaMi, taj je doživotni i budući posthumni vodj Države Lenčugije. Pa kako smo konstatovali da niste dovoljno lenji, jer ima izrazitijih kapitalaca u ovoj disciplini, a vi propabirčite po prethodnom pisaniju-proseraniju mi da razaberete ko su Simsi i kako sam ja već muerta, ge crk, amin, dok ovo čukam. Video-život...uvod u Sims-storiju DAkle, Sims je virtuelna, ali vrlo verna realu - imitacija života...
Ako uzmemo da je moj simulirani, moj takozvani život ( nadam se da znate za istoimenu seriju, ne terajte da vam i o njoj pišem), second hand izdanje - Sims verzija, slavno okončan u 62-oj godini, to podržava moju ovozemaljsku ideju da - hoću BRUTO platu na ruke!!! Jerbo - penziju da doživim neću, po zemaljskim zakonima...Vi verujte u šta si ~oćete, ja biram da verujem da je Sims - proročki nadaren izum. Ako iskeno podesiš u startu opcije da tvoj Simsović dostojno vrlinsko-manski tebe oličava, dobićeš i fraj gatalicu - šta će biti kad porasteš i prerasteš, sve do mreške...Ili barem - jasnu projekciju svojih željenija, akoli nisi načisto sa sobom ovako inače, odaćeš se u igri. 
Da, htedoh da preporučan i gejm sličnog karaktera: City girl life, za devojčice, a vidim muva se po online svetu i neka izvesna Second life - ubica ime, in medijas res, što kažu u Koprivnici zaplanjskoj. 
Ova za cure je - odmarajuća, metneš se u solidan stan usred Njujorka ( ja se i na zvaničnom popisu deklarišem kao Njujorčanka), pa si pribaviš(-m) karijeru pisca, modnog kreatora ili rok-zvezde u usponu, recimo i pičiii. Jeste, isto mora da se rmba, da se ugadja gdjici avatarki, ali, care, za takav životni scenario i vredi da se saviješ...Imam jednu intimnu storiju u vezi sa ovom, inače FB igrom. Igrala sam je u korelaciji sa dvema, sada počivšim umetnicama. Ali istinski ih više nema, medju pozemljarima :( Jedna je moja, lična - umetnica iz okruženja , druga je iz širesrbijanskog - nju ću poimence - Ana Radmilović. Da igrale smo Sity girl tih dana, dobacivale se prezentima i posetama, jer tako igra funkcioniše, podela dobara i sakupljanje istih po zadatku i komšijanje. A onda su obe utihnule - u ovom svetu.  Emotivni intermeco - ona prva je još u igri! Niko je nije izbrisao, njen avatar luta po virtuelu kao dobri duh. Ostao je njen stan - savršeno dizajniran, malo sam i zavidela što je dosledno svojoj stvarnoj suštini i tamo - umetnica. I njena "gdjica" i nastamba - desetka. Ako ste je poznavali i nekad je se poželite, daću vam adresu gde ne umiru gejmerke-umetnice...Ja sam, pak, i tamo ko i ovamo - rastrojena, nisam mogla da se pohvatam sa sobom i predsobljem. Ja sam, takodjer, umetnica u svojoj suštini, ali više onako - šizofrena, " Katarina Andjelić" tipa.


Dakle, poenta, leba mi. Pabla Nerude mi - lagano umire onaj ko ne: živi kako voli, no kako mora, samonametnuto ili spolja uzrokovano. Doduše, 62 nisu malo, ali nisu ni neki vek, rodjaci :) Nije mene, dušo, ubilo, vino rumeno, no sabajle dizanje, uredan posao, nametnute relacije sa raznim ljudima i dnevne neuroze - jedi, pij, kenjaj, čisti ukenjano...Nekako usput život postane - grotlo obaveza, a ja sam autoimuno alergična na iste. Recimo, parametri za goli opstanak crveni, a ja zadam Simsovici da lega i čita...Nije išlo.  Pa ko velim, tražiću po Simsu i sličnim zamenjskim životima neko solidnije rešenje - kako da preživiš, a da ne živiš po opštevažećim principima za to...Jer jedinka i opštost se kose. Nekima je uspelo. Nekim blistavoumnim ludacima. A moj deda počivši je govorio: " Što jedan živ čovek može, mogu svi!" Samo je do fokusa ;) KAžite mi šta ste u horoskopu, da vam očitam natalnu-kartu po Simsu? Izistinski. Tačan ko Nostradamusov švajcarski sat. Idem spat da prestanem srat. Aj pa tako "bez ništa"...
Miljanija SlobodniUmJetnik Pulen


Коментари

Популарни постови