" Konopče da se obesim!"

Brakolomije, nova epizoda domaće bračno-trilerske serije. Kad tvoj čoek za nečim silno žudi, nemoj da si bičerka - pribavi mu, omogući, upriliči...
Recimo, moj MužMi kad ga pitam čovečanski - šta ti fali, mrgude?, on uvek, bez greške, potegne istu repliku: " Konopče da se obesim...samo još to!" Dakle, da pobijemo na sudu onaj sumanuti bračni štos po kom je supružnica uvek živo zlo, gadura jedna prepotopska...ja svom dragom godinama već tražim prigodno potrepštinu za kojom mu srce žudi... I vuala:



Dobrosupružanski, minuciozno sprovedenom potragom za blagom-konopčetom, prigodnim po svim parametrima ( da se ne muči, da bude brzo i efektno, takoreći - udobno), da ne prodje ko, božemeprosti naš pesnik-zemljak Miljković ( moj alter-ego) živ bešen-neobešen, dvometraš okačen o laku granu, kolenima na zemlji ( on se, znate, samoubio, on oblagani disident...kaže UDBA, koja ga je, sasma slučajno, dosijerirala ranije...). Eto. Našla sam si domaćinu što je iskao. Coknuo je samo na moj prezent, pri uživo susretu sa svojim predmetom žudnje. Ja ga uslikala, da imam dokumentovano, za arhivivu - uspomenu i dugo sećanje, da završimo sa tom izrekom.
Ja još ni na slici nisam dobila sve što iskam...Čekam. Ako čekamo, čekanju smo skloni...odustati nećemo ;)
Eto, recept za bračne vratolomije, dodajte na popis.
Miljanija Supružnica Pulen
Ovu znate, oslikao MužMi, naslovnica za album nam i serijal ;)

Коментари

Популарни постови