Zakon privlačenja...uskršnje izdanje

Dnevnik očajne domaćice: Svake godine precizno dogovorim sa sobom da ću naredne biti pripravna na vreme za farbanje jajaca. I prc, i ove ko i lane - jutros sam obitavala po radećim dragstorima za potrepštine, jerbo mi je baš na velikopetovsku ponoć ka farbajućoj suboti, palo na plitku pamet da bi fino bilo da izbelim jaja...gledala sam gdju na youtubu - savremena Biblija, vidim njoj to lako ide. S tom mišlju i tim snimkom sam usnula. Sabajle - redovno, stavim jajca da se bare i stavim alkoholno sirće...da ga imam stavila bih ga, oh maj gad! Dakle nemam ocat, a i da imam - nisam pribavila prigodne salvete za dekupažiranje, jerbo sam lane obećala svečano da to nije za mene, sve sam izmrljala i sledeće godine ću da polepim sličke Sundjera Boba, što da se pravim kad nisam fina domaćinka....Evo je ta godina, osvanulo to jutro, ali- nisam obeljena jajca salvetirala, možda ipak...I eto mene sludjene vizitiram po opustelom naselju i tražim sirće i salvete...Da l da kažem da od salveta samo bele i bordo čistac imaju...Nisu računali na mene vrlu domaćinku koja se na dan dekorisanja kokinog poroda u slavu Boga, setila za one fine kitnjaste, sličkave salvete. Sledi poenta priče...Do juče kasvetne salvete nisam u kući imala, od danas tonu nekasvetnih - razne budibog dečije-rodjendanske šarene ( pa te sam našla), nijedne prigodne za dekupaž, ali sve za onu primarnu svrhu salvete - da se bricneš kad si musav. No, u poslednjoj radnji pred pokisli povratak domu, nadjem - zicer. Neke prozračne, nežne salvetke sa motivom - PARIZA! Sa sve Ajfelovom kulom i natpisom Pariz, pa još sličičice - karmin, šešir, parfem...damski, op. E što je to sad zenit priče i kakve veze ima i sa Uskrom i sa Zakonom privlačenja. Jasno - Pariz će biti iseckan za polepljivanje po jajcima, Ajfel, takodjer, no Zakon...Vrćem se doma sa sirćetom, salvetama komada bezbroj i pola plate manje, jer sve što oko vidi dušu zasvrbi...
JA po kući imam mnoštvo džidža i bidža sa motivom Pariza i Ajfela. ZAšto? Evo - zato što je MužMi obećao davnih dana da me vodi tamo u svrhu svadbenog putovanja, tzv. mesec medeni...Ima tome peta godina...Ja usput proveravam i dejstvo Zakona privlačenja, u koji verujem inače. Da li treba da vam objasnim? Hoću, svakako :) Naime, prosta stvar - šta misliš, želiš i u maštarijama živo vizuelizuješ ( oživiš kao gotov scenario, živiš u glavi svoju izmišljotku) - kosmos upregne snage da tako i bude. Po sistemu: Vasiono, čuješ li me...Nije zgoreg, kažu u " The secret" ( Bibliji širomsvetski uspešnih koji se kunu u ovaj jeftin sistem) da spraviš i vižn bord ili po naški - tablu na koju kačiš slike svojih izmaštanih životnih " detalja" - partner, nastamba, karijera itd. Ja tvrdim da ovaj ZP radi, ali i da nije tako lakačak kako se dojmi laiku. Sva je muka održati fokus, i inače. No, kako ja testiram isti kada je u moju viziju uključeno lice koje i sa zvaničnom religijom stoji tek toliko da zna da se za Božić mrsi prasencetom...Pa postavljam mu vižn slike svud po kući. Evo recimo, kad plakinje ruke u toaletu, peškir kači o zakačku sa slikom Ajfela....Po polici su mi neke ukrasne kesice sa istom slikom, a i još tu i tamo ga vreba iza čoška po neki Ajfel. Bezecovala sma jedan zidni sat - mrcinu, a posred njega se prostire, šta mislite...Ne moš da očitaš vreme od Ajfela. 
Kesuljak za džindžuve...BAš se palo da je Pozdrav iz Pariza - izbliza

 Dakle i ovaj Uskrs je, uredio komedijant ili zbiljaš slučaj, namenio da se kucamo Parizom o Pariz na jajima. O da, naručila sam i posteljinu ...Pariz, with love. Da ga progoni i u snu sa jastučnice, da ga malo nabada vrh Ajfela. Možda Univerzumu ne treba pomoć, možda je dovoljno da se ja sama skoncentrišem na taj tur d Frans, ali ja ko velim da mu se nadjem...Dokumentovaću svoj rasuti parižanski vižn bord: )
Okači peškir o Ajfela mi

Ćasa za sitnice...slučajno krupan Ajfel po njoj

Pariški kafe usred srbijanskog domazluka

I pišite teze, ne pričam ja ovo bezveze, kućni dekor nikad nije bez veze....sa Univerzumom. A ni jaja! Ako se ispuni, ako hoće, kajaćete se što me niste slušali, sve misleći - ako poslušam Miljaniju, kajaću se, ako ne poslušam - kajaću se...tamni vilajet! ;)
MIljanija Ajfel na jajima Pulen
Uskrs 2018.


A u bližoj perspektivi fotke iz pravcijatog PAriza, kad vam kažem ;)

Коментари

Популарни постови