"Horoskopom ću te" 2...Home edition

U našoj The Porodica pećini bitiše nas troje: Jarac, Škorpija i Bikče. Vanka je Budimir Trajković, u horoskopu - zlatni retriver, po kineskom verovatno - pas...jer mu za planete sigurna nisam. Nisam sigurna ni za ovu našu planetu Zemlju, doduše :) Otkud neki Marsovci na Zemlji sa naličjem Zemljana, kako Dara od Radojka...No dobro, to je već sektor filoSofije, za neki drugi post. 
DAkle, ako niste, čitnite " Horoskopom ću te deo prvi, konteksta radi. Razumećete kako MiljaniJa tumači i rašta i čemu, zapravo, koristi svoja astrološka saznanja...: Horoskopom ću te - prvi tom
Moje blogovanje - ove bračno-porodične komedijaške storije su - Osveta Kišonu!

Ovo javljanje je live stream vrste, tzv. život uživo kategorija, jerbo pišem dok se radnja koja me je nagnala na pisanje i kukanje i blog-osvetu, upravo odvija...Naime, eno tamo u sobi do, na kauču koji sam krvavo otplaćivala, makljaju se MužMi i Deran Nam, onako krvnički - igre radi...Da, tako se veselo igraju mužjak od 35 banki i štene od 5...Doslovce se šutiraju, nabadaju uspustnim priručnim  rekvizitima , jašu, o da, ako bačim pogled iz sobe gde sam nastanjena da budem na sigurnoj distanci - na mahove, Veliki zajašio malog, mali ga fintom dobija ( ujed - čista sigurica) i zajahuje sad on Velikog...." Dva se petla pobiše..", ne, rodjaci, dve - rogonje! Ja vam lepo velim - horoskop nije bez veze, o ne. Kad Jarac i Bik ukrste rogove - tu sretnog finala " igre" ( krvav sport!) nema. Cika, deranje, " mama, kaži mu, " kaži mu da kaže da se predaje!", " mama, ne predajem se nikada. Pusti me, glupane!", " zgromiću ga, neka me ne naziva"...Da. I šta u tom opštem rasulu može jedna dostojanstvena Škorpija...Sem da pusti otrov i pobije gamad štalske sorte! Neee, nemojmo. Recimo - da pozovem Seku Sablić da ih uštrovi?" Opet rolovana mudetina"...Beli bubrezi. Da ih uzidam u Ćele-kulu koja nam je, sretno, vrlo blizu kuće... Da dreknem iz škorpijske petne žile...Probala sam - ne vredi tu se ujedine stočni primerci i zavape - " A bre, igramo se!". Oni su se igrali, časni sude, a ja sam sišla s uma u divan dan i ...Crna hronika - žena krvnica iz Niša...Nemojmo, to je samo slike radi, da oslikam svoje stanje sludjene svesti dok vam se javljam, a prenosim - rat uživo, ratna reporterka Miljanija Pulen iz rova ( trpezarije) prati jeziva dogadjanja na frontu - ugaonoj garnituri, životno ugrožena da bi prenela aktuelnu vest svetu...Pulicer za MiljaniJu...i čaša šećera i kocka vode. " Jer kad mi pradne mrak na ove moje zelene oči...", a našiljim škorpijski pipak...ja sočinim ljuti blog! Jer nemam " pri sebi okarinu", a ni bensedin! Ne rabim lekove, možda je vreme da krenem...Ima neka fora kako žene prežive duge brakove i stasavanje sitne dece, pa krupnu decu i sve krupnije mužOve, ima. Mislim da se ta tajna izdaje na recept! Pod dijagnozom F nešto...
Slika sa nišavskog keja jeseni minule...slikana prigodno za kolegu mi kome je uzrečica za ludake " KsalolaC" :) A šta će nekom lekić baš na keju, ne znam, Kej je lekovit sam po sebi! O tom pričamo jedared....
Deran NAm na Keju istog dana...Bikče.

Šta smo saznali. Da horoskop itekako ima veze, te da kad se makljaju Jarac i Bik, nijedan ne popušta jer su - rogonje. Te da Bikče uvek glavom nasrće, jer mu je tako astrološki, ne genetski prirodjeno. A Jarac, Jarac i kad postane ćale - šilji rogove ka štenetu svom, jer mu je to, takodjer, horoskopska vrlina, mozga bez. A da - to je IGRA! Ne do Bog da nije igra, radila bi Hitna. 
Kad se Jarac i Bik jedino slažu - kad  spavaju ( slika dole) ili gejminguju!

Posle fajta...jahanje i pri spavanju
Podvlačim da ovo važi za muške rogate znake i žensku Škorpiju...Kažu zvezde da i pol ima veze. I ne pričam ja ovo bezveze. Pišite teze! Nadam se da ste uhvatili rimu - veze, bezveze, teze...Da imam čeze ( !), ili onaj fijaker Rahele Ferari da se odvezem u tri lepe...Ili da zajašim Jarca koji jaši Bika, jer " što sam izrodio, ja ću da teglim"...Manje je zlo - mužoubica nego čedomorka?  Šta sam, zapravo, učinila - spičila sam mjuzik do daske! " Vaya con dios", nekako mi se uklopilo...Almodovara mi i svih storija o porodičnom rasulu: Ni na na na....Mogla sam i da se mašim za gitaru i da zapojem " A na granii ko da vetar šumii, to su malii zlaćani slavuju..." ( ko deki iz " Poltrona", antistresa radi).  Da, pričaćemo o funkciji muzike u svim životnim stanjima i fazama, u narednim javljanjima...Svesna sam da najavljujem , a ne ispunjavam. Ne odmah, ispuniće Miljanija - Miljanijino obećanje, ludom radovanje :P Hoću, živ vam ja, ali najavila sam papzjaniju još gore pod naslovnom firmom ;)  Naludu kiša, naludu suša - ta sam!
Do javljanja -MiljaniJa SludjenaŠkorpija Pulen
The hepi femili...but not the hepi end ;)

P.S. Epilog izveštaja sa fronta: Nema ranjenih, još krv pala nije...

Коментари

Популарни постови