Pusto žensko: AerobIK da bidnemo šIK...

U našoj familiji, najužoj, sprema se oj sa sa - veselje svadbene, udadbene prirode. Ne - ja se ne udajem, i ovaj se MužMi ludo sapleo, gde bih drugog sapetljivog kandidata našla :) Zekim se, jer sam zekićanju sklona. Dakle - svadba je radostan pir i - dje ba zapelo?! Kako gde, ako se pitaš - ili si mužjak ili ženka koja ne kuburi sa linijom( ne kosom ni tankom, uspravnom, no - debelom)! Pitanje za razmišljanje - kako kratkoročno skinuti sav višak taložen dugoročno, recimo - u roku od odmah, za mesec, dva...Jedna draga familije nam pripadnica i ja vodimo dubokomisleći i patnički dijalog sledeće vrste:
- Koju ćemo dijetu? Da li da vežbamo?
MiljaniJa: Bož sačuvaj, kakvo vežbanje, sedećemo, legaćemo i - gladovaćemo! Pa ko živ ko mrtav, koja pretekne - ta će i da se veseli...
:) 
E sad storija o ženskom fitnes-režimu.
Da li imate, žene lavice, spravu za vežbanje ( zatezanje, pritezanje i istezanje) komata bar jedan? Ako ne, čudno i retko, raritetna vrsta, egzemplar. Tvrdim da svaka normalno nenormalna ženka poseduje bar jednu u svom pokućnom inventaru. I koristi je za sve, sem za vežbanje...Bar imam sigurica primere iz svoj bliskog ženskog eksterijera. Evo ja MiljaniJa, na primer samo. Od prve plate ( prvcijate ikada) sam se počastila - steperom. To je ona naprava ( priložiću sliku, dabome) na kojoj znojiš guzcu dok simuliraš penjanje uz stepenice...Pitaće neko - rašta to i čemu kad mož da guliš uz-niz izistinsko stepenište...A pride živujem u kući koja isto poseduje...Znate kako, ako treba da vam objašnjavam i to  zašto žena " na sve spremna, da li znaš, da li znaš" to čini - prvo rekne HOP , pa ondak skokne, ondak moram prvo da čalmiram glavu, pa da dodam za ovim jošte jedan post na tu temu...Dakle, ne pitaj nisi dobio reč, čitaj dalje. E taj steper, to je moje prve plate prvo razočaranje u fitnes-aparaturu. Sećam se, ima tome koja godinaa, ja ga lepo, čovečanski postavila nasred sobe u kojoj obitavam često, takoreći životno ( devojačka tada), nacentriram ga tako da mi pogled ne zaluta, da iz svih uglova mogu da ga dobro uočim, znači - nepromakljivo uprčen :)...i gledam ja steper, gleda on mene, kao okršaj kod OK korala, oči u oči, ruke na orozima, puškinovski dostojanstven dvoboj...I trajalo je to, bome, onako propisno, koliko savetuju fitnes gurui da je potrebno da vežbanje da rezultate - do dva meseca. I? I ništa, sestro slatka, ama baš ništa. Oznojih se gledajući u njega, ni grama niti centimetra dole! Pa niste, valda, mislili da ću da stepujem?! Što sam ga plaćala, platila da znojim dupe sama? Ma ajdeee. Saldo - bačena para, steper ne radi posao! 


Prošle su kroz moj život, nakon stepera ( koji je još tu, samo skrajnut i propisno odložen, stepnem tu i tamo u prolazu, čisto da ga zaboli, da ga kaznim za uložemnu lovu!) i još neke sprave.  Ćale ( taj mora da bude junak zasebnog serijala, života mi) boluje od one Top Shop manije! On kao da ozbiljno razume one hipnotišuće reklame date firme - Morate kupiti, imati ovo i ono mi...Trebalo bi da dobije učešće u akcijama i dividendi firme! Kao ja u Ideji! ( spram tatka i ja). Tako smo pazarili - stomak eliminator, skalamerija nalik ljuljajućoj stolici, usedneš se, zahvatiš ručke i ljuljaš se dok se trbušina eliminiše...Ne radi ako samo sedneš i gledaš tv...provereno, znači jadac opet. Mošaaa. Pa tegići, pa jedan da me izvinte medjunožni kurajber koji zajašiš, obgrliš butinama, pa širiš-skupljaš, opet da me izvinte, nekako ova rubrika Pusto žensko neumoljivo zglajzne u S oproštenjem...Nastojaću da uslikam sve te fitnes džidža-bidže. I pride - u parkiću blizu naše pećine, stoji i postoji ona javna vežbaonica, neke sjajne sprave za razne neugledne delove tela. Ja odvedem Derana Mi i posednem na klupu " sve duvan pušeći" i nikako da zadobijem carstvo. Nema efekta ni tu, o jado. Opkoračim jednu, sednem malko na drugu, obidjem ja krug po tom javnom fitnes-terenu, onako više rekreacije radi, da mi se ne uklupi pozadina...Avaj, nema obećanih rezultata. Ništa zgodnija nisam. 
Izmedjunožnjak...kurajber..." Satirikon" je moj all time favorit knjiž.delo ;)
I u parku fitnes-opremu za veDŽbu imamo...samo vežbaljku nemamo...

Pouzdano znam da moje dve, ma šta dve, sve tri kume imaju po jednu barem napravu treće vrste! I svakoj ista služi za sve ostale svrhe sem za - primarnu. Jer isto nisu dale očekivane rezultate telesne, te su kažnjene da budu - čiviluk, ofinger i ostala prozaična zanimanja, koja, opet istini za volju, sasvim solidno vrše. Moj steper nije ni ofingerski sposoban! Prenizak je...
DA, imam i jednu posudjenu stariju sortu sobnog bicikla koja dobro radi. Radi u smislu - tehnički je ispravna, ali, opet, ništa ne uradi za tvoje donje ekstremitete i ekstremnu osovinu ako je samo zajašiš i slušaš muziku, pedaliranja bez. Deprimirajuće...Ja da sam htela da bicikliram, ja bih doučila i onu pravcijatu da vozim, pa dupe u biciklističke i piči do Niške Banje...na oporavak i lečenje :) Ali nisam, samo sam htela solidnu napravu koja odradjuje posao za mene. Kao recimo ona drndalica koju opašeš oko struka pa te ona centrifugiše...To vidiš, ima smisla, ali trebalo bi da napravu unaprede - da bude kao vatrostalno drndajuće odelo, recimo. Ne isplati se samo za stomak, pa kako posle da idem - tnka u stomaku, a sve ostalo kvasasto-testasto naraslo...Ne ide, nije estetski korektno!
NA koncu, naravno da sam se požalila youtubu, on ima ovih dana rešenje za sve dileme...Pa sam našla adekvatnu mentorku. Deran i ja vežbali uz nju neko vreme. Zvali smo je Gospodja. Pa veli malac meni - ajde, mama, da pustimo Gospodju da vežbamo. Prilično se uneo u ulogu motivatora, ljubi ga mater. No, mater mu njegova je umal dušu ispustila od Njenog i Njegovog režima i volje i energije. A ja sam u ovom životu samo tanka baš u predelu volje i energije :) Digli su ruke od mene, jutjuberka-trenerka i DeranMi...Evo nje iznad  na videu, možda sa vama uradi nešto.
Pa sam ušla u onaj tzv. čelindž, plunk izazov, vežba: stojiš na podlakticama i stopalima uprčena o pod ( ni na nebu ni na zemlji)  i glumiš budalu ravne kičme i ostatka tela...Menjaš minutažu sa danima, stala sam kod minut i nanosekund, a počela sa minut...A ja nisam čak ni totalni antisportaš, neke kerefeke sam lani i trenirala. živ vam ja. Kako li je ovijem delijkama što su antisportski nastrojene, kukala im teretana...
Dobro, valda smo se razumeli, razumele - poenta sledi, ako ste je propustili nedge usput:
K A D  kupuješ spravu za vežbanje , gledaj da je solidno funkcionalna za - obesiti nošene dreške, čiviluk da bude! Eto ga, sad sam mirna, mogu spat, jer sam vas prosvetlila, a to mi je sve fraj-namerenije ;)
Da vam namignem lično i personalno, da nisu samo sprave, već i mi - prave ;)

A dijeta za slavlje - ide, taljigamo, crni pojas ( oko glave čalma), treći dan, kategorija: Doživotna.
MiljaniJa DijetaTajsonDoživotna Pulen ;)
p.s. Izvinjavamo se ženAma ozbiljnim vežbaljkama...Ovde smo humora radi, svaka sličnost sa stvarnim ženama je - namerna! Ali samo sa miljanijanskom sortom ;P
U sledećem javljaju, da intermeciramo od komedijašenja, pročešljaćemo TEDx da se malo emancipiciramo, neke fine kerefeke, pouke i etc. :)

Коментари

Постави коментар

Популарни постови