Neudata u 30, 40 i nekoj?! ...beleška sa foruma

Pusto žensko rubrika, dabome. Čitam na jednom grande ženskom forumu ( volim forume - izvor sirovog života i priključenija) - žali se mlado ženče da je ubijaju u pojam joj što se  ne udava, a mori! Pa joj ja napisah sledeće pismo, a kako vidim da je taj moj stav osobito voljen, nije što sam moja ali sam - široka i u duhu i u telu...prenosim ga za sve moje pametne, lepe i same drugarke, jer " Lepa, a sama ne ide pod ruku..." ( mojne da pričaš): 
" Čitam - Neudata u 32-oj, pomislim: Blago tebi, carice...pa ko velim i da pisnem ;) A oni badavani koji te saleću pitanjem - to ti je po sistemu: Što tebi da bude bolje neg nama, hehe. I zekim se i ne. Na kraju dana broji se samo da li si ti sretna u svojoj životnoj poziciji trenutačnoj. Ako si - mirna Bačka i pas i mačka. Ako ne - ima dana za mejdana, ne traži se to, " neko prokletstvo, sudbina šta li je.." dodje to samo kad je pacijent spreman ;) A okolina - nit te hrane niti brane...Šta sam ja živaca poarčila na :" kad će drugo dete?", a još se ni porodjajna rana zacelila nije tada. No sa svakom godinom si ( posle 30-e) korak bliže svojoj zrelijoj verziji, pa te nešto baš boleee šta Kurta i Murta misle. Kaže mudrac narodni - ko nema ništa lepo o sebi da izrekne, on nadje svašta ružno o drugima...Ili kad nema šta usvom životu da pospremi ( malo morgen nema nego zabušava dok mete svoju avliju i zvera u tvoju), on pita tebe - što se, bona, ne udaješ...Teraj to u Nedodjiju i živi po svom, udaj, se, ne udaj se, kako ti se hoće, avaj, samo jedan životni krug dobijamo, ajoj muko da ga trčimo kako  publika sudi ;) Ja, pritom, imam simpa sitkom brak, ali nemojmo se lagat da je bolje neg kad sam raspolažeš svojim vremenom, he. Moja mudra pokojna baba izrekla je vako: Kaju se ove što su se udale, kaju se ove što nisu...vrzino kolo. Piči po svom! Živa bila i uz brdo brza. Miljanija P."
To vam kažem! Samu sebe citirala...moj Andriću ;) Pa mrzi me da pišem isto, da se prepričavam ;) To je taj stameni stav koji i vama želim, žene date il ne-udate ;) I da, da li znate šta znači udati se? Rekla mi Alka Vujica - znači dati se UDU! ;) Pa vi vidite...jednom ili ste za slobodu izbora ;))
Ljub vas vaša MiljaniJa Pulen ;)

Коментари

Популарни постови