Brakolomije e3: Draga Saveta i Sigurna kuća :)

Epizoda zvana - emotivni intermeco. Šta smo saznali u prethodnoj epizodi Bračnih vratolomija. Brakoučenije: ne kupujte prevelike lustere, prevelike kućerde ( pleonazamaaa, znammm, ali u svrhu stilskog pojačanja može da prodjeee :), za jezičke puritance info), ne kičite komode porcelanom - sve je to potencijalno bojno polje! : )Što manje prostora i oružja za manevar. Možda oružate neprijatelja, ni ne slutite, jer ste tazA bračnoidilična fazA :) I da, imajte arhitektonski plan izbe - kuće ili stambene zgrade ( mapu stražnjih izlaza za slučaj nužde il opasnosti svih sorti, položaj atomskog skloništa itd.). E sad, kad znamo te stvari,  menjamo ploču. Strana B - pozitiva i Draga saveta.
Par sovjeta zravoga razuma. Nit sam luda nit odviše mudra, iskusna bogzna ni to, no čitam dobre stvari. Pa vam nudim neke svoje zabeleške.
Pazi ovo - ni iz knjiga ni pomoz bog, no od zlatoustih običnih smrtnika, kakvi smo ti i ja. Recimo - sa foruma. I to nekih foruma o muško-ženskim odnosima. Terapije su skupa stvar :) I rizikuješ da sa teraputisanja predješ na medikamente kad te stručno lice sasluša, bar mene - bilo bi - idi, ženo, sa receptom i s milim Bogom :) Dakle, sa foruma, nekog ( ubite me odakle, sto sam ih pročešljala godinama :)), kaže žena mudra vako: 
Muški ulaze u brak zbog privilegija (! - mislim da misli na oprane gaće), a zaboravljaju na obaveze, a žene zaboravljaju ZABAVU i usresrede se na obaveze ( na pranje gaća, opet ja ).  Kako sam dalje zapisala " stroj" , cenim da sam ga sa hrvatskog foruma posudila, te - " parna  mašina" ( recimo, prevodimo" ( mada nije potrebno, valda, znamo šta je stroj, nije ni čist kroatizam) - e ta mašina zvana - brak, može da šljaka kao švajcarac (sat) , ako samo poradite na sopstvenoj emocionalnoj inteligenciji. I sad ti pitaš - na svojoj!!!, mojne da pričaš, a on meni ..bla, bla, a ja njemu truć, truć. U tem je zamka. Drugde negde sam se poučila - čim premeravaš u ljubavi koliko si dao-primio ( s oproštenjem, misli se na ljubav, aman), ondak to ne valjaaa :) Kad ljubav postane stvar razuma, izgubljena je za osećanja, mislim da je Dučić, parafraziram. Ljubav, brak - nije trgovina, emocionalno-emocionalna razmena - ja sam uložila toliko, a ti daj toliko, još i neki bonus pride, bilo mi zgodno :) To ni kod banke ne prolazi :) I ona uzme više nego što je dala. Znači - ne merimo u braku odnos, trud, ljubav, merimo samo sastojke za kolače, koje pravimo jer volimo protivničku stranu, i nećemo mu to naplatiti, jer nismo " Emona" ni " Lipa" ! ( Nišlije će znati, ostali, izvolve u Niš na kolačI ;)). Ako si ubola dobrog čoveka, razumeće vremenom ( muškarcima malo više treba, nauka dokazala, dobro voze, slabo kapiraju :)), i uzvratiće, ne isto, jer nije isti čovek, nije tvoj alter-ego, ebem ga, niste sijamci nego bračni drugari i saborci :) Probaj. Ne odmahuj mi rukom, otpala ti dabogda :) Nemoj da si pojmanemica, nego spusti loptu i ruke nameštene za boks-meč i " nasmej se sa puno, puno vedrine i malo, malo gorčine i oprosti životu i svetu ( i mužu :)) što nisu tako savršeni...!" ( Mika i ja)
Nudim vam jedan video sa meni dragog kanala - drugarice iz Slagalice - Marija i Kristina ( odličan kanal za trudnjače, porodilje, i sve uzev - ženskinje, jer su širokoumne, a samo takve žene ja ženim :)): Ženska posla - o muževima
Jedan savet by ja - kad te živcira dragi muž, isključi ga :) Mutiraj ga, uskrati mu pažnju, ne ulazi u okršaj, nema tu sreće :) Od mnogo nerviranja samo stariš i ružniš, a drugima je isto ( ovo je savet mog ćaleta :)) Recimo - moj najdraži muž mnogo vole da brunda i gundja u supermarketu. On to ne radi zlonamerno, no fore radi ( to je ono- kad se samo ti smeješ svom vicu), ide za mnom i brunda. To sa strane, cenim, izgleda kao da sam žrtva porodičnog nasilja, ljudi guglaju na mobovima broj sigurne kuće da mi uskoče :) A ondak sam primenila - mute režim, a i malo begam po marketu okolo-naokolo, on jedan raf, ja drugi, ispala je zanimljiva, čak, jurka-igra :) OSvetim se ja ( Škorpija! :)) - pazarim i što mi ne treba ( nije do mene, opet Joksimović, nego obilazim sve rafove uzduž i popreko u toj bežaniji, pa svašta vidim, a što oko vidi i srcu je drago). Probajte. Pa ako se sretnemo u niškom " Disu", " Interexu", " Rodi" itd. i projurimo jedna pored druge, znaću da sam uspela ;) MiljaniJa dobročiniteljka ;) Možda vam i brak spasim ;)
Slika - Barbara u akciji :) " Tri hiljade za gospodju!" ;)

Na koncu ove epizode, kucam vam zidni grafit iz kraja - " Ne zaboravi ljubav!" Tu je ona čuči negdi izmedj onih računa, neopranih sudova ( a Boga mu jalovog li posla, moj Sizife!), zaboravljene godišnjice ( to u nas pre zaboravim ja, recimo, pa šta :)), " đubrari dolaze četvrtkom", ribanja i ribarskog prigovaranja...A samo se ljubav, na koncu, i broji ;) 
P.S. To što sam ja do finala ove epizode kanda smekšala, ne znači da skrećemo sa druma zvana - opanjkavamo muževe i brakove! :) Jer ja sam svom svečano obećala - bićeš oblaćen online :)) I svi mužOvi na kup! Ovde čuči zlokobnokezući emotikon.   ( A divan je, stvarno jeste...osim kad nije :)). Uostalom, on je junak mojih dana, pa i blogovanja ;)To sam ja meka jer se sestra, sestrica  udaje ( znamo još iz prve epizode). 
MIljaniJa Pulen
U nastavku, gledaćete - Vita jela, zelen bor... manje patetike, više krvi i akcije...o novijem filmu bračnotrilerskog žanra ;) i Lista brakolomnih filmova, sa pozivom da mi ga ( s oproštenjem) dopunite...i ondak pauza od Brakolomija i neke vorteks kerefeke ;) Ostanite na vezi...

Коментари

Популарни постови