Pusto žensko - Šta sam naučila od bjuti blogerki( jutjuberki)? 1.deo

Preview: Pre se znalo - nasečeš krompir debelo, zaliješ kajmakom i udri :) Stavim  maskaru i labelo i udri....Hm. Ovde je najprigodnije krenuti od Aristotela i Aleksandra Makedonskog, prirodno. :) Naime, filosofa su zvali upomoć da pouči mladoga vladara svim svetskim znanjima i umenjima. NA to će im mudra glava - lasno ću ga naučitim novom, no teško ću ga odučiti od onoga što već zna. Parafraziram, ne mogu da tvrdim da baš tako reče mudri Grk, ali to je suština, braćo. DAkle, kapa dole ženAma iz ove bjuti-industrije, tako da gi viknemo :) To, svakako. Ništa lako nije u poslu, da je lako zvao bi se hobi ;) To sam sama smislila sa ovu moju pamet ;) E sad, njima jeste hobi, a od hobija su napravile dobar biznis, znači da pametne jesu, jer to je sva poenta života, po mojemu mišljenju. No, ja, iako uvek odlikašica ( i , brate, volim da učim, ali onako svašta baš - " dovoljno za pijane razgovore, nedovoljno za treznu karijeru" Srdjan Dinčić - duhuhlija, car , to je meni hobi), padam na ovom ispitu, Kažem - padam, nesvršeni glagol, još se koprcam. Jer ponešto sam i znala o samonezi i šminkeraju - neke praktične osnove, dok nisam, evo ima godina ( srce sam zaledila, ali kad mi dodje... :)) na vezi sa njima - bjuterkama. Raznih cura, žena tu ima. Ima i tinejdžerki, one su cakane, ali nisu moja kategorija, mnogo je ciklusa proteklo od mojih tinejdž dana :)) ovo je groteskna slika, znam...na one cikluse, mislim, da One, MS-ove :)) Inače, jutjub svet sam otkrila kad sam ugasila fejsbuk :)) Sa heroina na metadone :) Zekim se, nikad bogzna zavisna bila nisam, osim od duvana i kahve i sveske i olovke.  A o godini nevinoj od fb-a, drugom prigodom. " Neko prokletstvo, sudbina šta li je" te ja natrčim na MJTS, one su mi prvina. Neka videoteka o uradisama frizevima - kika `vako, pundja `nako. Šo da ne. A kad gledaš njih, s desna ti izidju i predlozi sličnih klipova, te se tu upoznam i sa Anom2cats, takodje - pionirka domaće jutjub scene. Ona se šminka, poučava, recenzira "proizvode", ali i progovori o nekim sasma ličnim, životnim i bolnim iskustvima ženskim. Tu sam već pohvatala i rečnik i metodologiju nove nauke :) A do danas sam - profi gledaljka :) Vlogovi, TMI-ovi, QandA-ovi tagovi, blupersi, proizvodi, blendanja, pokrivna moć, podtonovi, konture, hajlajteri, svočovi ( to se mažu karminima po rukama da ti pokažu boju, prim.prev. :)) etc, etc. A raspust je bio letnji, tužno leto - nije se na more išlo, nešto  sam rmbala tog leta na oruk po pećini slatkoj pećini, a u pauzi teškoga rada ne može se, slatka moja, čitucnuti " Rat i mir", nego se poju posleničke pesme i gledaju jutjuberke :) Pa nadjem Vinu - Novi Sad na vezi, žena - domaća Kejt Von Di ( ako ste pratili LA Ink, ja odavno - tatu-majstorica, umetnik), bar po stilu i upadljivoj maska-šminki ( jeste, nema sibilarizacije, nema). Vina nas zove - gmine i pored šminkanja na gro, raspredi i o vorteksu, veganstvu, zašto neće da se udaje za svog nebračnog momka-cimera i neće, žena, decu, i psuje kad je napinju prozivkama i...Dopao mi se njen duh, uh i stav i kreativni šiz i ta storija o potpunoj bedi ovog ljubavnog para do velikog uspeha - Vina šljaka na jutjubu za prave novce danas, nemuž je progamer itd. Ona Ana sa dvema mačkama - ona danas ima svoj lični stan-studio za snimanje, a počela je u ćošku spavaće sobe. Ejjjj, to je nešto. I meni se zahvaljuju na praćenju i uhlebljenju :)) Tog leta sam ih intezivno pratila, priznajem. Posle se vratila besomučnom pretraživanju novih filmova, dogledavala propuštene, dočitavala svoju kućnu biblioteku...a da - bila mama i supružnica, družbenica i službenica, nako usput :) Mnoga jutjub imena još bih mogla navest. Najdraža mi Tamara Kalinić u tom bjuti svetu. Naše gore list, diplomirala u Londonu farmaciju i javnula svojima iz oblačne Engleske - ne bih ja to radila, ja bih malo blogovala. Moš misliti - poslala bih CIA-u brzojav da je vrate domu svomu :) Ali ljudi kuleri, pustili Asku da tancuje i ona danas radi za Dior, LViton, za sve ale tog modnog sveta. Plate joj da šeta svetom po luks hotelima i da se uslikne u njihovim kreacijama, reklame radi. Kapa, dve kape dole! IMa ih još dobrih ( u tim blender-vodama): Dejana Erić, Lepa svaki dan, Dunja Jovanić, Ena Luna... recimo. Strane su kalibar, takodje, one mu dodju mentorke našinjkama - klasika je Pričaćemo u nastavcima i o carici Dunji ( Slatko od Dunje), ona je naša - duhUhlija, više tzv-lifestyle jjtjuberka, smehoteka i divni mimosvet u odnosu na šminkerajke.  I sad ja vama ovdi, neplaćeno reklamiram njih, namesto da vam odgovorim na naslovno pitanje.
Evo stranjkinje, pionirke : Nikki Tutorials
Šta sam naučila? Evo - ništa! Ništa, rode, i svašta. Čula jesam, usvojila - slaba vajda, moja šminkerska " rutina" ( rabe ovaj eskprešn obilato) je nikad gora :) Pre se znalo - nasečeš krompir debelo, zaliješ kajmakom i udri :) Stavim  maskaru i labelo i udri. Sad znam i kako da od prirodno oble glavudže mogu da iskonturišem usukano lice, znam da mogu, al ne mogu :) Umažu se one, kao crtani junaci, iscrtaju i sve to potanko tutorijališu, a ja i ono u čemu sam bila Ginisovac - brzinsko stavljanje kreona u , pazi sad - " voter lajn" ( leba mi!) , sad se i tu ubadam kao početnik :)) Mnogo znanja, takoreći - TMI ( to much information iliti višak informacija), pomešalo se, pregrejale se sive ćelije. Pa kokosovo ulje. Odjednom je ono - čist božanski nektar. Te ga piju, jedu, mažu sve što se masti može- čak i zube beli, mućkaš, pljuneš, tako višeput i sineš...Ne znam. Ja se i dalje držim maslinovog, extra, moliću lepo, virgin...Emulžn loušn for oil skin :)) Kupila sam bjuti-blender. O da. To je spužvica, oblo sundjerče da ne kaljaš ruke kad se puderišeš tečno, da se fino " ublenda". To, žene neuke, znači da se - razmaže :)) Kako ste živele dosad, ako za blendanje znale niste. Razmazivale i utapkavale jeste, ali niste znale stručan termin, pa ne važi :) 
Tamara Kalinić

Poučiću vas u nastavku ove storije - da l je prvo rumenilo il bronzer, šta se hajlajtuje i kako sam kupila prvi korektor sebi za 34. rodjendan i mogu da vam poklonim ( to je onaj Giveaway - poklanjanje publici :)) Lorealov ajlajner ( tuš za oči, staromodalno) jerbo - ne znam šta ću s njim, to je teška drama, zadnji čin, rasplet ni na pomolu :) Čitamo se dalje,
Vaša Miljanija Blender Pulen :)

Коментари

Постави коментар

Популарни постови