Randomizam: ViberU, nema na čemU! :)




Drug Viber mi se zahvalio! Da ne objašnjavam svakom ponaosob, ovo je dobro mesto za smaranje mojih ljudi odjednom, na gomili :) Znate li šta mi se desilo? Ne znate, naravno, glupo pitanje-formula :) Posle dočeka – zabaguje meni drug Viber. Neka muka ga spopala, neće da se otvori, kaže – šalji ovde sms, zovi ovaj broj, da vaskrsneš, Lazare. I ja probam, vamo mi namo mi i povrati se on, ali skroz drukši! I nema starih porukaaaa. A bilo je tu dobrih stvari J Sa mojim ljudima je vazda zanimljivo viberovati. No, eto ti ga danas, javlja se meni drug Viber, na Viberu, gde bi drugde i kaže, toldira tačnije, on english, please, porfavor pordios, da vam translejtujem: Zbog neprijatnosti – dok god sam na Viberu besplatni stikeri za mene, svih sorttiiii, svi baš svi, kuća časti zbog pičvajza, takoreći – neugodnog iskustva. Molim lepo, par koraka do toga, ja to čuknem i – radi. Sve free. Tako da sam samo htela da vam kažem – vratiću vam za sve ono stiker-smaranje i stikerovaću do besvesti, ni da kucam više neću jer je stiker više od 1000 reči :) Nije lošo kad te moćni, a čestiti, zafrknu . Isplati se...u stikerima 😎
MiljaniJa Stikerka Pulen ;)
 

Коментари

Популарни постови