Brakolomije e6 : Sve su kučke ovog sveta krive, ali mi nikad ne smemo prestati da ih branimo...


Gde je Ali Mekbil kad ti najviše treba?! Pogledajmo, sestre  kučke slatke, sada muvi novijeg datuma o bračnim vratolomijama. Predlažem - " Iščezla". Tu je glavnjakinja jedna sasvim stvarno osobito luda ko Biba struja - kučka. Izazov za danas - mi smo advokati odbrane...i porotnice...i žena-sudija :) Jer kadija ti sudi... ;)) Može nam se! I rekoh - gde je Ali kad ti treba! Beri Vajta mi, ona bi imala rešenje. HArisone Forde, vrati nam našu ličnu i personalnu lucidnu advokatušu za kučka-slučajeve :)
Do sg smo već razabrali da je Miljanija sitdown komičarka, jer je lenja da stoji, a voli da se zajebaje sedeći. Uostalom, za sve ono što sočinjava duh, uh, sedi se, brate - knjige, filmovi, dobro uz muziku mož da se tanca, ali i da se lega. Sa ljudima i ležeći i sedeći, razne poze su u opticaju, da me izvin`te. Ali ovomu slučaju moramo prić o-z-b-i-lj-n-o! Jer je težak ko crna zemlja, kučka nam se zanela...
Elem, link:film Gone girl
i jedan Beri, da nas osokoli pred boj, Alinog duha radi:  Beri Brundo Vajt
Da ne ulazite nespremne u ring.  
Storiteling: 
Ben Aflek i Rozamunda neka ( leba mi, ime glumice izistinsko). Uvertira - za zagolic mašte vam ga.
Muž naratira: " Kad zamišljam svoju lepu ženu, uvek zamišljam njenu lepu glavu, kako otvaram njenu lobanju, da vidim njen mozak...Osnovana pitanja svakog braka su : O čemu razmišljaš? Šta osećaš? Šta smo to učinili jedno drugom? "
A, batoooo. Golica. Sledi romantično-patetična ekspozicija. Kako smo se lepo zabavljali ( jeste li razmišljali, bračni drugovi i drugarice, kako to da posle ZABAVLJANJA dodje brak, ispada da je brak - nehepi end, zabave bez :)).
Ja opet po sećanju. Neću valda da gledam umesto vas. Moje je samo da vas opravim na prave stvari, zato smo na ovom blogu mi, bogumi. Zekim se, hoću, ali i sledećem postu. Ovde namerno stajem. Ako hoćete da čujete šta je luda kučka učinila Benu Afleku, sirotom bivšem momku Dženifer Lopez ( i nju ćemo da slavimo u nekim bračnim filmovima), ostanite na vezi i dignite dva prsta - II, ovako :) Ako i ne dignete ( s oproštenjem), ja ću, svakako, da vam ispričam :)) Jer zato smo tu, zato smo tu. Ali namerno stajem, jerbo, čini mi se s ovu moju pamet da publika više voli kraće tekstove. Pa sam rešila d avas zeznem - kraći, a nedovršen tekst :))) Jer kad mi padne mrak na ove moje zelene oči..Ja vam zeznem :) Poenta je - branićemo jednu od nas, kučketinu koja je mnogo zabrljucnula, ali, kako ćemo videti, ni on nije andjeo! Bene AfleČe, lošo ti se piše!  Nastavak sledi...

DakleM, sve smo mi - lepoticeeee ;)
 Advokat odbrane - Miljanija Pulen ;)

Коментари

Популарни постови