Pačvork 2017. - šta je valjalo po duh, uh...

A šta ste vi pametno, na polzu duhu gledali, slušali, saznali, koje, kakve ljude upoznali, šta iskusili, da je za nauk il‚ naravoučenije? Ja vam nudim neke svoje beleške, spomenar, takoreći, na minule dane i jarane. A kako ja imam sve atribute rasne slonice, sem pamćenja, moji su memoari rasuti po sto i jednoj načetoj svesci, svaka je svaštara, razume se, ja od svezaka i olovaka neizlečivo bolujem. Elem, sledi top lista prošlogodišnjeg iskustava po nesistematizovanim kategorijama ( što bi rekli moderno - random iliti sporadično-haotično, što je moj kroki portret Miljanija Random), jedini je kriterijum da je štivo vredelo po - duh, uh, razume se ;) Da se pitamo, dakle, šta su to konture, hajlajteri, prajmeri, blenderi za dušu i sive ćelije.
Filmovi, serije ( ne snimljeni počivše 2017. , no odgledani):
*  TED govori ( youtube izvor) - tema za sebe
1. " Handmaid`s tale" ( serija) i literarna potka - " Sluškinjine priče" Margared Atvud ( pričaćemo o ovome uskoro, razume se)
2. " Genije" ( serija o A. Ajnštajnu, National Geographic - odličan 5)
3." Teorija svega" ( film o S. Hokingu, vrlo su me se dojmili fizičari ove godine) + serijal istog " Genije po Stivenu Hokingu" na N.G.
4. Zoran Kesić - ultimativni duhovnjak u nas, humor ( satirični) intelektualca, imponuje mozgu i duhu.
5. " Revolucionarni put" ( film o braku i ženskoj sudbi), kad smo kod L.d. Kaprija i " Povratnik", zakaj ne

6. " Od glave do srca" ( tv-psihoterapija, psiholog - autor i govornica, domaći proizvod - NTV, Niška TV)
7. Moje youtube ortakinje: Slatko od Dunje ( dražesna Sarajka, pečalbar u Finskoj), Trudnoća je dar ( kanal - drugarice iz Slagalice, Marija i Kristina; Books and lilies,  zlaćana booktjuberka, Tamara Kalinić ( doslovce - svetska, a naša, Diorova blogerka-prezenterka) i Dušan Petrović ( sjajni omladinci), Ella Dvornik ( svetska putnica-bloger, lucidna coolerka, prirodno - njen stari bio mi je, još je, najdraži muzičar)...neki kulinarski kanali etc.
8. Dokumentarac o J.K. Roling
9. Laura Pergolizzi, LP, Muzičar(- ka), namerno sa velikim inicijalom
10. " Mučenici", predstava niškog Akademskog teatra, režija mog Dušana Ščepihina, nagradjena gde god se obnarodovala
11. " Beli hotel" Dž.M.Tomas ( roman,  obnovljena lektira, ne pričamo dok ne pročitate...ni Kusturici nije pošlo za kamerom da ga filmuje, eto udice)
12." Mali šef", crtani film
13." Kod kuće je najgore" E. Kišon - ultimativni humorista, kažu - najčitanija jevrejska knjiga posle Biblije, ne sumnjam ič
14. " Divljina" ( film)
15. Dino Dervišhalidović, od " Kokuznih vremena" do " Hotel Nacionala" za sva stanja
16. " Gilmore girls" ( serija, po drugi put, naiskap sve sezone i filmski dodatak, zabavno, a poučno, baš po Aristotelu :), storija o majki i ćerki, duhovitim slobodnjakinjama, mnoštvo aluzija na klasične filmove i knjige, izvor informacija sam po sebi...)
17. Šapke Bajramović i " O djila", jer su prilike romske, so kere?
18. Predavanja Djura Šušnjića, online izvori
19. " Život priča", serijal T. Vojtehovski, uznemirava me i onespokojava i opet gledam
20.  Razne vorteksarije - ko zna, zna, ko ne - pitaj google, ebo mene :) Ćemo razjasniti jedared. Zakon privlačnosti, vera, tadejstvo, kako ga god zvali, poenta je ista...
21. Jedna trogodišnja Sofija, koja, hudom sudbom, mnogo toga ne može sama, ali voli knjige iznad svega i njena mama - koja je njeno telo, kao Krangu snagatorski oklop...a jedna su duša.
22. Moja kumadrugarica i njena lična i masovna vojna za Šansu za potomstvo parova koji su " reproduktivno izazvani" ( kalk) i rat protivu predrasuda koje gaji oni koji su " moždano izazvani"
23. Mikini, Kusturičini i moji ( kakvo sam si društvo pribavila :)) Garavosokačani, koje dobro poznajem

24. Repriza " Trećeg kamena od sunca" ( serija, jedan od onih svevremenih favorita)
25. Jedna sveska - Verbalne kite d. elite...moja beležnica, govornici - duhovito, drago okruženje...obnarodovaćemo jednom
26. " Iščezla", film
27. " Senke nad Balkanom" - ne zbog američke kliše formule, no zbog svetske, a naše produkcije i glumačke A ekipe...poseban aplauz našim novim licima i poznatim stranim ( komšijskim) glumcima-kapitalcima
28. FB grupa " Stop masakru nad životinjama u Nišu", entuzijasti, istinski volioci životinja i humanisti koji pomažu da se lutalice zbrinu i zalutali ljubimci domu vrate. Da i nama su vratili odbeglog dilbera Budimira Trajkovića( z.retrivera) i vođa grupe lokalna B.Bardo jedna Sandra P. carica FB grupa
29. Vice - novinarstvo!
30. Par pečata u pasošu - nedovoljno, ali ja umem da se radujem putovanjima  više od ljudi koji više putuju ;) " Da bi videla ceo svet, zatvori oči, Ružo" - zovite me Ruža :))

* Moj lični Sonic the hedgehog 4,  moj proizvod ( i muža mi moga), a bolji od proizvodjača, po svim stavkama :) Na sina malca (4,5), gejmera, mnijem i njegov duh, velik kao kuća :) I ne, nisam protiv nit crtaća nit igrica, naprotiv, tema za sebe.

Jasno da redosled na listi nije dat po važnosti :)
MiljaniJA Pulen

Коментари

Популарни постови