S oproštenjem: Kratko, jasno - Zašto volem Zvezde Granda! Oj sa sa

Da se ne raspričavamo, ostavljam vam link, poslušajte pa da se razgovaramo! " Moja ugladjenost mi nalaže da se pozdravim s muziku" ;) Ja sam visokosenzibilna samo na - veeeeliki talenat, u svim sferama. Zg su, mimo svega što bi moglo da se podvede pod " džiberiš" ( da oladimo Andrića i citiramo Karleušu :)), rajsko grotlo talenta. Bosna prirodno caruje, ali evo čujte ovdi na snimku - i Niš kaska za njom ;) Jer idi Bosnom ne pevaj...a mi Nišlije meraklije... ;) I sve uzev...ne sudi ako si pojmanemac. Više ćeš čut dobrih zabavnjaka ovde, no igde. Ebi ga - silom komercijale svi putevi vode kod Saše Popovića :) i to je ok. Armonikaš, Brenin nakrke nosač ima sluha i smisla za šou-biznis, " ume da prepozna kulturu", što bi rekO Moljac Ljuba. Tako da i kerberovka u dušu, najsvoja uz rok mi bejbi :), subotom uveče pije vino uz ZG kavanu :) Pa posle premotavam Kesića, jer Kesić se mora - to je obaevzno štivo! To je moja doza seljane, o da :) a kad poslušaš snimak i još neki ako me ne mrzi stavit, ondak reci nešto, vrag ti zdupi zdrapal ;) " Stvar je u šeširu" štono rekao Djura Jakšiš go golcat sa šeširom na bezobraznom mestu samo, odnosno stvar je u  grande talentu koji prosipaju ovi pojci ( ne svi, naravski, kukolj, žito, bla, bla). Namerna sam i da branim Viki od Karleuše u nekom od sledećih javljanja :) Jk je , ipak, Bg mangup i svetski šlif za estradne radove, voleli je ili ne ( a nju, cenim, zaboleee jer " Svi znamo ko je Madona, Madona ne zna ko smo mi!). A Viki je...Viki, malboro, suzuki, ali je našinjkaA... U žiriju caruje prirodno - Marija Šerifović, moja Škorpija carica ;) Itd, itd...Inače, vremenom se ZG sekta medju intelektualcima razotkrivala kradimice, pak je i MužMi ustuknuo da me teroriše prozivkama da sam seljana, ejjjj a on Radoša Bajića gledooo ( piči Play radio Širman ovo mi ono mi i Bajiiić), a ja sam čito mnoge vaše knjige, kao recimo ono...Od mnogo knjiga hoće da se sludi, pa se ja razludjujem - Grande Zvezdama ;))  ( Razumećete da ću u narednom postu ili dvama morat da opletem neko teško književno štivo ili šireumetničko da zabašurim ovaj svoj ispovedni ispad :)) Na koncu, sve to potpada pod duh, uh ;) idemooo, oj sa sa tandrt tandr še ( a u linkovima sve kulturiška - go zabavnjak, Čolini dostojni puleni, nešto džeza...ma čujte....Čujmo i počujmo par mojih favorita.




Na koncu - " Jedi, pij, veseli se i na život poseri se" ;) Samo za za za  društvo čitača za stolom - MiljaniJa  Grandovka Pulen ;)
Ako serkaš, a poslušao nisi date linkove - sedi di si, ti od duha nisi :P Nemoj da se podžapamo da ti pokažem svoje gornje lage i vibrato;PP

Коментари

Популарни постови