Pusto žensko ( nova rubrika, taze): Krupan kadar


Radni podnaslov :Šta to meni fali ?! Daska? Jeste i ja tako mislim ;) Ali do poente treba doć pešaka, klaj klaj. Dakle - ništa, nažalost, ništa mi ne fali, uvek je svega u višku bilo odvajkada, prelivalo se ( ne mislim samo na kile, nemojmo da smo površni:)) Svakog leta Gospodnjeg od dvadeset i neke pa naovam, ja sam u agoniji. Redovno stanje - namesto da se radujem moru ( i to je danas privilegija manjine, na najveću žalost), ja naričem nad svojom kupaćikostimsezona sudbinom. E sad, to ne bi bilo čudno, to je tak pustoženski, da na nekim od tih mora ja nisam bila - ćak i mrškastaaa!!! Da, ubola sam par dobrih godina u svojoj plus size karijeri. Da pojasnim zašto do dvadeset neke. Zato što sam do tada bila samo - štreber, čitač i nisam sebe konstatovala ženski. To je ujedno pouka za duh,uh - bolji komad života uložiti u sebe - U sebe, na sebi moš da poradiš docnije, mada prezirem te bedaste floskule - rad na sebi. Ne kopaš i ne sadiš po sebi, aman :) Možeš da se igraš svojim fizikusom, da kreiraš svoje bolje spoljnje izdanje, recimo. 
Dakle, došlo doba da se kupaći proba, ja sam  - mestimično oblačna sa izgledima za pljuskove. A vani žega :) I ondak odemo na more, moj mladić ( isti onaj muž iz Brakolomija) i ja. Prodje leto...godina mi žao nije :) Dodje drugo, potonje. Ja pred novu kukumene sezonu, prelistam ( ma da, po ekranu) stare slike sa mora minule godine. I vuala - pa ja sam sebi, sa godinom distance - sada superrr žeMska bila tada...a sada, uh, ah, kuku lele i odemo na more, pa ondak prodje leto, dodje novo leto i šta, šta...jovo ( Miljanijo) nanovoooo :) Znači, saldo kaže - uvek sam prošle godine super sebi bila, iako sam te prošle kukala i naricala, jer sam pretprošle baš finačko nosila kupačke gačke, a saddd...I tako sve do - 33-e, neki mesec ranije no što ovo pišem, sad sam u 34-oj ( iako neki neznabošci kažu - uzela si 35-u, kad sam je uzela, gde, ništa ja dirala nisam :)) Nesrećno precizno tačnim radom Zakona privlačnosti ( ako ne znate, ništa zato, uputiće vas vaša MiljaniJa, u narednom broju, zato smo tu, zato smo tu) - kosmos se naslušao onih žalopojki - svake godine sam sve gabaritnija i tako mi je uredio stvari. Rasla sam kao žaba iz basne do pred pucanjem. Nadomak smo poenti...jeste ima ih više :) Jedna ko nijedna. TAman ja dignem ruke od 365-e dijete za godinu dana i taman porastem u glavi nekako i stabilizujem se, takoreći - sazrim, malo afirmišem, vorteks, knjige, filmovi, duh, uh ( to je dugogodišnji rad, tek se sad primilo :)) - " duhovne vrednosti" ( vratim se na staru sebe do 2o i neke, bolja mi je bila, leba mi - nju sam Čkolovala) i podesim se na " zabole me " koncept ( u ranijem tekstu objašnjeno) , kad ti ja - online danguba iskopam odnekud moju novu heroinu . Ashley Graham. Top plus size model, videćete na slici i na snimku koji vam nudim ovdi da je poslušate. TEDx, naravno. Drusna žena, onako raskošna i prostrana i - caruje. Boleee nju, celulit slika u krupnom kadru, guzicu u farmerke i ...tražim gospodjicu Suzanu. A glava? Glava joj je sušta lepota, ne otpala joj, dabogda :) Dakle, da sam srela Ešli ranije, bilo bi drukčije sve, pogrešnu ljubavvv smo hteliii...zanosim se ;) To su te dobre strane online sveta. Imaš ti takve ljude u okruženju, influensere " uz dupe", takoreći :)), ali nisu ti dovoljno često, valda, pred okom i dušom, pa se pogubiš. Ove gledaš kad to volja, jer su na izvolte. Mislim na pozitivce, fućka mi se za hejtivce ;) Dakle, Ešli je napravila biznis od ženske dramaturgije. A to je Sport BIli torba puna love, jer  slabost(  ime joj je žena) ove sorte je nama polno prirodjena. Večito nezadocoljstvo. I najveće lepotice imaju svoje sitne nesigurnosti i najveće naučnice, valda, sumnjaju u svoju vrednost. Ima toga i u muškom svetu, podrazumeva se, generalizacije su odlika nedotupavih, no je nama žEnama to nešto bliskije. 
E sad, naći ćete na deset muških udajsezamene komentara ispod njenih fotki, i po jedan ženski tipa -  krmačetina, kakva je to propaganda nezdravog života. TAkve ćete naći i ispod slika, tekstova nekog vegana :) TAko da obrni -okreni, sestro slatka, nikada nije do toga ŠTA se kaže, no KO kaže. Meni mi se čini da je reč o sludjenim ženama koje su celog života na režimu ( ishrana, trening, samopomoć) i tako iscrpljenoj njoj sad neka rmpalijka potura novu modu! Pa godine su uložene u nešto, ne mož sad - puj pike ne važi, sad se goji, sad vraćaj onaj celulit :)) Ili grešim, Jedino mi nije jasno što bi neko samozadovoljan blatio druge. E tu smo nadomak sledećeg posta za naredno čitanje ;)
Pored Ešli, da ne bude da poturam plus sajz koncep ( poturam ga, turim vam ga - ali u glavi da ste mi plus sajz ), nudim vam i govor jedne, videćete na snimku, sasvim drugačije žene, a opet iste kao sve žene koje ja ženim ( za druženje, slušanje, za duh) - žene od duha i pameti i osobitu lepotu koja jedino uz takav duh i idi. Ostalo je šminka ;) Ova druga - Lizi carica vas pita, i ja sa njom - kako vi određujete sebe? Kako se vidite? To kad dramoserkamo, to je nekako - " gleda majmun sebe u zrcalo". Predubedjenje - grdoba sam, pa se pogledaš - a ono stvarno grdoba ;) Jer to si i krenula da vidiš, zar ne ;) Sve smo mi lepotice, što bi rekla moja kumašinka M.  Istina je negde tamo...pozdrav od Moldera, Skali i Miljanije X ;)

Ešli carica - TEDx Plus-size? More Like My Size

How do you define yourself? | Lizzie Velasquez

Takoreći - kiss my big ass ;)


Коментари

Популарни постови