Slike iz bračnog života, musaka od čipsa

Brakolomije - intermeco: Na zahtev publike...Možete vi reć - mi smo kulturiška publika, otmeno javno mnjenje, šta to ona nama i kojim jezikom kazuje, ali, avaj, statistika vas odaje :) Ispitivanje tržišta kaže - da vas boleeee za knjige i resto, malo vam je više stalo do - tračanja mužOva ;)) I bračnih sovjeta zdravoga razuma, razume se :) te s tim u vezi- par novih kroki sitkoma iz naše pećine ( ja to tako od milja tepam domu našemu). Situaciju prati naravoučenije - sa i bez veze sa njom ili  mozgom, sve uzev ;) te ako me prozovete za moje jezičke vratolomije ( a koketiram i sa dijalektom i žargonom i čisto književnim, jer - UMEM i tako HOĆU) i tematsko mešetarenje - pojma nemate, pojmanemci, lepo sam vam u zaglavlju obećala - papazjaniju i skarabuž, jer to sam ja - MiljaniJa ;)  Sve je zanimljivo i blogu mi i glavi ludoj mi ;) Ne odustajemo od umetnosti, samo - intermeciramo, do sutra već ;)
Crtica (  pričica) 1: 
Moj Supermuž je " američki tinejdžer" stajl po pitanju izbora hrane i ukusa, sveuzev. Brzohranac, takoreći. Ja, s druge strane, kuvanju se učim. " Vrlo postepeno već 20 godina..."( stara gospodja umire). To sve za neku drugu post-storiju, to kuvanje moje slavno i moj ukus za hranu ( dijeto, ime ti je MiljaniJa). Sad htedoh da vam rečem kakve muke imam. Daklem, musaku sam , nekakooo, savladala. Red ovog, red onog. Sve te redjalice - to mi je uža specijalnost :) Bez po muke. Ko je mudar izrekao  - prosto ko pasulj, taj mi je krvni neprijatelj. ( Šta je tu prosto, kuvaš, kuvaš...pa opet kuvaš, a on sirov, ne mrda :)), pa zaprška, zapržili mu dabogda tom ko je pasulj uprostio u tom glupom idiomu.) Kad pošljem MužaMi u nabavku, sve po spisku ( da prostite), on vazda donese šta si je njemu milo i što mu se za jesti snilo - dakle: čips, Koka-kolu i čajnu. Čajna mi je teška rana. Em je tamani on, em ja jer je uvek skućena u našem frižideru, pa mi ometa i duševni mir i dijetetski status. Tako kad pošaljem Dragog ( op, trt , zort, umem ja i da dragujem Muža) po meso da sočinimo neki skuvaTi  obed, musaku, recimo, a on donese - čajnu!, šta ja radim. Isprva sam po kilo nerava arčila, a ondak sam se umudrila. Lepo kažeš, vrlo jasno i kratko ( lakonski, stručno naučno), jer muški mozak, naučili smo u ranijim javljanjima) blokira od mnogo informacija odjednom. MOžeš kratko da opsuješ mrcinu, ali nije lepo, nije :) Ti si jedna otmena i mudra  luda-kučka ( ako si pratio " Iščezla" sa mnom u ranijim postovima, razumećeš). Nego vako ćemo, sam ja: Dragoviću, od ovih časnih sastojaka koje si izvoleo donet ( kao lovac što je divljač dovlačio iz šume, tako ovi moderni muževi dovlače plen iz Ideje) imaćemo musaku za ručak sledećeg sastava : red čipsa, red čajne, zaliveno KOKA-KOLOM, pa ZAPEČENO! Ako je po volji, startujem kuhanje, ako ne - vuci guzičetinu natrag u nabavku ( u lov)...Dobro, možda malo damskije, sve to, ali obavezno navesti sastav buduće musake. I vuala. Shvatio je, moj pametni muž ( pametan za sve, superinteligentan inače, nije što je moj, ali jest, sem za bračne vratolomije sa mnom, očito), da mu je obedovanje kod kuće nadalje visokorizična aktivnost ako se ne opravi na " sve po spisku" režim. I , bračne drugarice i žene buduće bračne drugarice ( a tiče se i devojaka, boga mi, sve je to isto, kako se god zvalo, muško-žensko spojka) - to radi. Sistem šljaka! Sad smo mirni, sve se kupi...DAleko ga bilo da je sve po pe-esu, na dnevnoj bazi tu ima mini-nervnih slomova ( i materijala za druge priče, hvala bogu), ali to je sada - mirnija luka :) Dakle, naravoučenija:
1. Ne diži ruke, sve je rešivo, bitan je način, metod :) Gde ima ljubavi, ima i strpljenja za muška ograničenja :)
2. Bosanske none ( pročitala ja negde) imaju međ bračnim savetima jednu finu izreku - U usta vode uzeti. Ne trtljati previše, valda, ne kenjuckati, džangrizati, trtljati...( sve su to - sinonimi). Te kažu - sačekaj da se domaćin odmori od rabote, sva krotka i doterana ( zaboga) kad dođe, pak kad se neždere, kad je spokojan, tad---valda ga tad na pun stomak napadni :)) Hm, to one, fine neke bosanske ženice ( a znam ovo i sticajem okolnosti iz bliskog okruženja, pričaću vam jednom, moji su stari u Bosni živeli dugo, i jesu to, po priči, divne, odmerene i mudre žene). Ja bih rekla malo drukše - nahrani ga musakom od čipsa i čajne ako nije kupio šta valja :)) Da se razumemo, pazarim i ja često, ali kad je MužMi u domazluku, ondak mora on, jer ja imam škorpijsku poganu narav, ako ja treba da nabavljam - ondak on da zgotovi obrok :) Oko za oko, čajna za zub :) A pošto to nije njegov fah, on je - spoljni momak :) 
Valda ste nešto naučile, valda se malo posmejale. Ako je bar nešto od toga - ondak ovo pisanije Miljanije ima nekog smisla i značenja, s aili bez začina ;) Sve u stihu, sve u prozi, samo sedi pa se vozi ;)
I da, ako vam je volja da me čitate - ondak me i DELITE da je i drugima po volji ;) Inače odoh na estradu, tamo je publika :))
Miljanija Čajna Pulen, niti luda nit odviše mudra ;)

U nastavku ove serije zvane - MiljaniJa blogeruša, pričamo o ...planetama, aha...Stej on veza ;)

Коментари

Популарни постови