Bračne vratolomije e8: Oprosti mu, Boginjo, ne zna šta čini ili Reče Muž i jedva osta živ

Pošle žene da oblate muža, hoće l koja da oblati mojA - evo ja ću, onako fraj ;) Ne, nismo, štovane bračne drugarice, završile storiju o ludoj kučki Rozamundi iz prethodne epizode našeg Brakolomije serijala. Nastavak sedmice - posle osmice?! Ja sam lepo obećala - papazjaniju, taknuto maknuto :) Dogledavamo film " Gone girl" i obavljamo završnu reč pred časnim sudom da odbranimo ludaju Ejmi ( jer to nam je misija, žene moje dražesno nestabilne, divni soje, da odbranimo svaku ludaču - jednu od nas ;) te da obrnemo stupidni bračni vic - nama na ruku i korist ;) I poučimo moju mladju švesterku - taze verenicu u šta se upuštaaa ;)) ZAto smo tu, zato smo tu...U medjuvremenu, kako ste navikle, malko blatimo mog voljenog MužaMi ;) I sve mužOve na kup ;) Jerbo - zato muži služeeee ;) DakleM, zašto smo mi psihokučketine? Evo, recimo, samo recimo, zašto:
Slika iz bračnog života 2 ( prva je Musaka od čipsa, nadjite je u ranijem javljaju ove naše serije i sezone):
Prvo letovanje sa bebom. Sa sinom jedincem, još prohodo nije. Dok se nisam oštenila, ja MiljaniJa, gajila sam vrlo postojano imidž - dražesno smotane devojčure, vazda " šano dušo", nikad načisto " gde mi je dupe, a gde glava", moj dragi otac je to kroki-portretisao kao " mrtva patka", ja bih radje rekla - kreativni haos, umetnički šiz. Da. Jasno vam je, opetujem se, da me ne sekiraju mogući online mrzitelji, ja imam svoje - domaće, pokućne ;) No, današnji Supermuž, tadašnji - MomakMi, simpatisao je tu moju prirodu, cenim bar, što bi se sapleo o njuMA inače...Ebem li ga :) Pričaću vam jedared kako je majčinstvo mene rasejanu - još više i gore rasejalo, rastavilo,  pa nekako u hodu na kvarno - sastavilo moje razudjene misli, nerve i ostalo, dok su neki fizikalni delovi - ostali rasejani :)) Dakle, godina dana po rastrudnjenju, pakujem pola kuće za prvo letovanje sa naslednikom. Šta pola, sem nekretnina - zidova, podova i krupne bele tehnike, ostalo sam ugužvala u kufere, živ mi sve. Danima sam ( eto vam na savet, dva - piši spiskove, koje, svakako, da ispoštuješ nećeš, ali ti piši, papir trpi sve, malko tek uredi haos od misli...mada " Ako hoćeš da nasmeješ Boga, napravi plan ( čitaj - spisak) u životu", ženo ;))  popisivala po kaetogijama i po popisu putnika - nas troje, šta će nam sve vrlo potencijalno faliti na deset dana van naše pećine. Što bi rekao Srdjan Dinčić, moj kolega standup-ovac ( ja sam, setite se - sitdown komičarka, što da stojim kad ne mrem) - njegova žena pakuje i kofu, dve peska za na more, možda tamo nemaju ;) Razmišljala ja i o tom pesku i o spavaćem krevetu bračnom i furuni na drva ( jese, mož da zazimi, vidite da se razumemo), no nije moglo, auto je tak - skučen :) Kako bilo, sedam se dana pakovala, osmog krenula, umal dete zaboravila ( pa nije bilo na spisku!), no utovarili se mi negde posle ponoći ( da se ne putuje kad je žega, prirodno) i sad da li je bio pun mesec šta li, ali mene muž preslišava šta se sve ponelo ili šta sam sve verovatno zaboravila. U našem tandemu on je, razume se, onaj odgovorniji i sabraniji pojedinac. I šta biva, drugarice bez drugova, šta? MiljaniJA - sve ponelaaaa. I preko potrebnog. I ono što je MužMi zaboraviooo, ona se, svečani skupe, setilaaaa. Kakva drama! Kakav neočekivani obrt! Veličanstven uredak neke Velesile ;) E sad nastupa MužMi i pojašnjenje naslovne numere ( naziva posta mi). Supermuž vako, ali baš vako izjavljuje, časni sude:
" E sad si me oduševila. PRE si bila ZABAVNA, a sada si ODGOVORNA!"...To izusti i dušu ne ispusti...
RED ALERT, RED ALERT...To moje sive ćelije čukaju crveni uzbuna zvani taster i haotično se sudaraju po moždanoj masi mi. Vi ćete me razumeti. U istom iskazu - oduševljenje, sranje i komplament. Šizofreno iskustvo. Dakle šta smo naučile? Setite se ( ili obnovite gradivo iz ranije epizode Brakolomija, dobro linkovaću vam, možd ste mrcine lenje kao i ja, jer sličan sličnog čita :)) - da raskol u braku nastaje jer - žene zaboravljaju zabavu, a muži obaveze. Evo linka i točnog citata: Brakolomije e3 - Draga Saveta
Znači nešto jesam zaboravila - zabavu! I sebe smotanu i zabavnu :((( Tugooo. Dje je Smotana ja, dje Zabavna ja, dje Vrcava, Luckasta...Nedelja i sve su tu, a mene s njima nemaaa, daleko negde samm, na put bez povratkaaa, Odgovorna se sada spremaaa... Hm! I opet - hmmm. DA li da vam rečem da je trebalo vremena da svarim ovu izjavu...par godina, evo četvrta od tad, samo što nisam...:) Voda i soda-bikarbona, Ranisani i samo što nisam :) Zapravo, trebalo je vremena da vratim sebe sebi, pa sam sada pa zabavna, a pametnjakoviću sam vratila stari tron  - pa sad frkće što on na sve mora da misli, avaj :)) Idi begaj, domaćine, pa ne može i jare i pare i žena-vicoteka zvana " mrtva patka" i žena - "ništa nisam zaboravila, sve po spisku i preko njega". Op trt zort ;) Čedo nam je stasalo, fala Bogu, naučila sam ga da sam sebe zbrine, jer mama ne mož da postigne - mora da bude zabavna ;)) A muž se eno sam pegla, jerbo to nije zabavno, nije moj fah ;))
Osobito se nadam da ste nešto naučile, ono bar se nasmejale. A ne može obadva, žene, a mori ;) Može kaže Aristotel ( i to smo dosad obrazložile) - zabava i pouka se prate, ruku pod ruku, onako ko prije. A šta zna Aristotel, muško pa filozofira ;)  Ili-ili , živi bili ;)
Samo za za za bračne drugarice ( i sve curice) -
MiljaniJa Nećudasamodgovrnahoćudasamzabavna  Pulen, jer odgovornost je tak - boriiiing, što bi rekao Bart Simspon ;) I da, Bolje da si Bart nego Liza ;) Pre Homer no Mardž ;)

Коментари

Популарни постови