Niška Kulturiška - Ako se po dočeku grad poznaje...

Samo za za za ... naš Beograd ;)Bravo, Niš! Iskren lokalpatriotski naklon mome zavičaju :) Jerbo, ne samo da istrajavamo rokerski niz ( jer mi jesmo rokerski grad!) - naš Kerber prošle, Van Gog ovog dočeka, no samo komšijama posudili najbolje - Kerber smo poslali u Leskovac, Piroćancima dali Galiju, da orokerimo jug. " Južnije tužnije"? A sever - lična karta prazna je ;) Dole centralizacija :P Za rke-koke po naški, naši doveli otmeno - trubače " Big bend" Dejana Petrovića. Ništa lošo ja o gospon Vuksanoviću, samo reciklirani, komercijalizovani roker i original, nije isto :) Cela ta folkerska svita - sve je to u redu - za kavanu, za čaše lomim, ruke mi krvave. Ovo je , ipak rodjaci, imidž grada celoga na delu, pa sad - žurka il poselo...Nekako mi najtužnije da je Balkanika gore bila predgrupa...I što je Lukas stvarno zvao Malog zbog onog paukovanja kola ispred zgrade, pa mu se ovaj, valda, odužio trgom :))
O da, dodju i nama kerefeke, nije da nije, propratimo modu što se nameće iz matice srBske :) Sreća da je manje love u kasi, pa ne kičimo trg, ne lasvegasujemo sa rasvetom, jelke su nam - jelke, i u bedi duha imamo - pa na dobar zvuk damo. Naša ugladjenost nam nalaže da pozdravimo pravu muziku ;)
Čujte, Srbi...možda mi kuburimo " s padeži", ali smo sa kulturom sve uzev - na ti ;)
Ponosna Nišlijka
Slika - izvor Kurir

Коментари

Популарни постови