Medjuvreme: Zovem se MiljaniJA i sledbenik sam Mudjine gejming sekte...

I ne bojim se da to rečem :) Štaviše, aj em praud :) Nisam ja neka klasa gejmera, da se razumemo, onako šlj. Ali sam osobiti uživalac! :) Zvono na mobu mi je soundtrack iz Silent Hill-a dvica. Sillent Hill 2: Theme of Laura 
Onih dana kad sam apstinirala od fejsbuka ( kao što rekoh lani, sa heroina na metadone :)), zapravo - projekat vratiti sebi sopstveno slobodno vreme..." jela koske i kačamak i šta sam uštedela...Ništa!") otkrila sam rajski jutjub dunjaluk. O bjuti tokovima smo već nešto izrekli ( nastavićemo), ako te zanima, a ti skitni po blogu mi ga pa si nadji. A čega još ima na najmoćnijem mediju danas ( ovo izričem pri čistoj svesti i zdravoj pameti i istinski mislim), rodjaciii, čega nema, čega nema. O svim pojavama i pojmovima jutjub kulture docnije. I fajt TV-a i jutjuba. Sada - gejming religija.
DakleM, prvo sam propratila Kiku, prirodno. Klinceza koja caruje u tom - mahom, muškom gejming prostoru. Dečaci je obožavaju, i ja je osobito volem ;) Tema za dečake za - mislite i pisnite o tome: Zašto je Kika privlačnija od svih bjuti jutjuberki te dobi na kup? Ja znam odgovor iz prve, hoću da čujem vas ;) Ja je štujem jer je dražesna, od duha i samopouzdanja i ima - konkretna interesovanja. To ja , zovem - ličnost, mislim da se i psihologija slaže :) Kika
Vrvi taj jutjub gejmnig svet od sile likova. No, iz moje skromne vizure - Mudja je vrhovnik. Nema greške i cifre kazuju - milion i sto iljada i još bakšiš i tendencija da dodje do dijamantskog jutjub dugmeta! Jer Mudja ima - mud(j)a!:) I ćale mu, osobito! Jer su sjajan dvojac, jer je ćale imao sluha u moru tradiconale od srbijanskih roditelja, ovaj ćale je imao dovoljno sluha da potomku dozvoli da se posveti svom hobiju max i od hobija napravi posao - pa to je odličan 10 za obavljen roditeljski posao. Vrhunac života, rodjaci, kad od hobija i najličnije strasti načiniš posao sebi i tačka! Mislite o tome kruti roditeljski čistunci. Dobro došli u 21. vek, ovde se živi u realu i virtuelno, egal! Ništa tu neprirodno nije. Plaši nas samo ono o čem pojma nemamo( Ćopić bi rekao -Čudesna sprava), pa se malko informišite, čitnine... Uostalom, uvek je sve crno-belo, takoreći - sivo. Sve ima svoju dobru i zlu stranu. Do korisnika je koja će prevagnut, ba. Taj izbor još i možete da vospitate, ukus. " Jer mlada je duša podobna mekom vosku, u kakav ga kalup metneš i saliješ, onaki obraz od njega sočiniš!". Dositej je, ja tako mislim, najveći od najvećih prosvetitelja u nas, samo nedovoljno proučen od mase, jer masa voli praporce i prapora namesto da knjiguje...Ili surfuje, nije do izvora do izbora je!!!!!!!
Zašto je Mudja neodoljiv? Zato što je naj sasvim stvarno sasvim - prirodan dasa. Jeste psuje. Psuje kočijaški. Džedite gaun, puritanci, Vuk Karadžić je od takijeh kao vi zamalo postradao jer je pCovke u svoje štivo, Rječnik, uneo! Ali nije, jer je on Vuk, a bunile se ovce! Tako i danas, tako će bit u sjutar. Psovke su ekspresivni oblik izražavanja čiste emocije. Emocije, kardiooo ;) Psovke su deo uzusa narodnog ( govorne prakse) i šlus! Mudja ne vodi Slagalicu, ebi ga. Nit Ćirilicu, nedobog, a tamo bi i mogao da psuje, tamo ionako mož i da mekećeš. O da - u narednoj epizodi pričamo o žiriju Zvezdi Granda u " Ćirilici" ( živeo jutjub, tamo sam ih našla, Karleuša vs. Marić i vascelo srpsko medjušljivarsko seljačko mnjenje). A Mudja. Mudja uživa u gejmingu, a kad se zaneseš pod silom Muze čistog suštastvenog hedonizma, a ti - psuješš. On saučestvuje u svetu date igrice. Tako i ja. Tako sam ga i našla, kao brata po gejming krvu :) Iako sam ja - biginer level :) Ali po želji i užitku - najnapredniji. 
A ako vas igrice ne rade, čujte ovo. Sticajem okolnosti ja poznajem rodjaku male srcike Nikoline Randjelović za čiji život se ovih dana bori cela Srbija, a boj kreće iz njenog i našeg zavičaja - Niša. Ta rodjaka mi je rekla, to ni nisam pratila, da je Mudja samoinicijativno pozvao svoju silu armije pratilaca da skupe neke novce za devojčicu. Skupili su velike novce. A onda je Mudjina majka jedva došla do porodice Randjelović, jer oni su to sami, od srca počeli i tek pošto je akcija tako i toliko uspela, zvali na sve strane da nadju porodicu i uplate im novce. Pogledajte pride i koji snimak, staviću vam ( da se ne pretrgnete sami) kakva je životna priča samih Mudjinih. Tek da znate kakav su kalibar od ljudi, ljudine. Dakle, ja više cenim Mudjine sočne psovke od besmislenih skorojevićevskih ispraznih otmenarija inih.I ovih sam dana zaginula prateći Resident Evil 7 sa Mudjom, pa ne stihoh da blogujem :)JEBI GA :P Ovo u Mudjinu čast ;) I da - imam 34, jedno muško maloletno čedo (5), jednog muža ( gejmer profi), visoke čkole i arbajtujem ( i to ozbiljnu stvar). Tako da ne lajte da samo zabludeli klinci ovo igraju i prate, pojmanemci! Prati i zabludela MiljaniJA i, verujem, sila još pravih ljudi ;) Zdravi da ste, živi bili, gejmeri-negejmeri, ako ste DuhUhlije, moji ste ;) MiljaniJA Mudjinafanuša Pulen ;)


P.S. U nastavku čitaćete - O nišlijskim genijalcima Akademcima, o jutjub dunjaluku, O JK, MužMi ( normalno), nešto ćemo , svakako, da čitnemo, glednemo ( doglednemo Rozamundu, recimo, konačnooo)....I kao uvek - dok Nišava teče tok, tok, tok, MiljaniJA vas coki cmok, cmok, cmokenzi ;)

Коментари

Популарни постови