Pusto žensko: Mini, midi, maksi...Ženska moda i sujeta





Ja najvolem da nosim suknje. One fine, takoreći poš – tik do ispod kolena, takozvani A kroj ili ja bih rekla – dus-bas. Za mini nisam vitka, i da jesam – nekako ne idu mi uz karakter : ) Maksi nosim leti, džipsi stajl ili ke romantik fazon. E sad, što bi vasceli tekst posvetila suknji kao modnom il šnajderajskom izumu. Pa i ne bih : ) Mada mnijem i da vam slikam neke svoje favorite, šo da ne : ) Nego drugu muku ja mučim u vezi sa tijem odevnim predmetom. Zapravo ne s njim. Sa žEnama ( razume se uvećam slovo da postignem nišlijski akcenat, jer samo on istakne fino zanečenje reči koje želim postić ;) , o da , sa drugim ženama. Žene na suknju reaguju kao budala na onu stvar : )) Morala sam, bez psovke ( ekspresivni oblik izražavanja, Vuka mi, on ih je posebice štovao) nije slika slikovita : ) Ne žene koje suknje rabe na dnevnoj bazi kao ja, koje iste tretiraju kao i svaki donjski, donjoekstremitetni pokrivač. One žene koje suknju oblače samo za spešl prilike ( tzv. Maturantkinje) ili nikada, e one su mi ciljna grupa. I sve žene koje voluckaju da seruckaju protiv drugijeh pripadnica rase nam : ) Jer poenta ovog internet mesta mi , do sada smo valda naučili – jeste odbrana i zaštita žena, takoreći – obuka ; ) Tako da i kritika nekih naših slabosti, a da ne čuje zlo ( čitaj – muški svet), takodjer spada u obuku, obuku tipa – Kako da ne seruckate i ne ganjate druge žene, jer smo prokleto skopčane opštim ženskim usudom: Ženo-ovco, ne budi ženi vuk!
Modni žiri, muuuuu :P
Zašto ja volim suknje i zašto to nekim ženama ( nikako svim, o kako divnih žena ima) smeta oku i duši? Suknja, dusbasasta prekriva prostranu pozadinu i nabujale butine, recimo: ) Istini za volju. „ Dupe u farmerke i traži gospodjicu Suzanu“, sve otkriju, bezobrazno su uske i vi svoju figuru skoro pa nagu ( samo u tesnom celofanu)  šaljete u etar : ) Recimo. I to je ok. I meni se svidja kad ženi lepo pristaju tesne pantalone i kad se oseti u vazduhu da je ona samozadovoljna i sretna. I kad joj po mojim estetskim merilima ne stoje ( a ko sam ja i ko si ti da procenjuješ, ženo božija), treba da ih nosi i da se dupetom ponosi! To je ključ. Dobro je sve što te čini sebi lepom i točka! Zapravo, blago onim gdjicama, gdjama koje slepo zavise od tudjih sudova – lepa si, super ti to stoji itd. Ja sam mnogo gadnija ( po sebe) kategorija. Može ceo svet da se izvrndupeči komplimentirajući mi, ako se ja sebi ne djamsvi – puj pike, ne važi. A ja sebe volim u suknji. I pantalonama i trenerci i pidžamama, ali pantalone biram kad sam u svom nešto boljem kilogramskom izdanju. Sad sam u izdanju-sranju : ) To je kod mene – mestimično sporadično...Ostanite na vezi, pričaćemo naširoko o dijetama i najboljoj nedijeti do koje sam došla nakon decenijskog iskustva samomučenja. Sad još koju o suknjama i ženama. Moja baba u životu obukla pantalone nije. Šila je ( prestavila se ima tome par godina) „ kostime“ kod svoje šnajderke. Tako damski. Mame klincezi oblače iste u – haljetke i suknjičice većinski, prirodno. Ali kad zrela žena nosi iste kao svoj stalni, dnevni izbor, ondak te plemensko veće žena ( nekih) promatra kao ludu Nastu. I Inače, što žena ume da ukenja ženu, to nijedno muško ( sve i da se napne od zlobe) ne može da smisli. Recimo, žena će ti procenjivati fizikus doudetaljno. Muškarac je vrlo površan ( blaženo) i skenira – celinu. Većina muških ni ne znaju šta je celulit, dokazano istraživanjima : ) Ozbiljnim naučnim : ) Stoga, dolazimo induktivnim putem do sledećeg zaključenija – žena drugu ženu panjka, blati, kao slučajno – vredjucne, prosto – jer je ljubomorna ženetina! Ne zato što si ti, možda, istinski bolja od nje u bilo kom pogledu, no što je samonezadovoljna do koske. Jer kad ti neka neugledna ženska ( po nekim mojim merilima, koji su samo moji i nevažni, ali, avaj, reći ću – ja cenim autentičnost, samosvojnost i prirodu), sa nultim osećajem za modu i ženstvena ko vojnička čizma, dobaci da si se ugojkila ili izokola nešto tako, ti možeš: A) Da joj kažeš otvoreno da je ona , hvala bogu, nedebela, ali ružnjikava i ženstvena ko vojnička...b) Da joj kažeš – Jeste, sve si u pravu, ali ja se, draga, sa tobom ne bih menjala ;) c) Da se damski nasmiškiš i citiraš Čanka: „ To što sam ja debeo to se leči dijetom, a to što si ti debil – to je neizlečivo“, pa značajno dodaš – darling ; ); g) Kažeš – jeste, drusna sam, ali barem mi se u masi razaznaju kuk i struk, u tebe sve ravno ko Vojvodina; dje ti je dupe, dje ( pa zagledjuješ po podu : ) – zlobni kez, osvetnički ili – a gde ti zaturi ukus i stil, cicos macos e) da ne kažeš ništa, jer na kraju dana – ti si sebi potaman, ako nisi malo ćeš da gladucneš pak će biti, a ona sa svojim kompleksima neće tako lako zaspat još mnogooo dana i noći ; )
Pošli smo od suknje, došli do ženskog okršaja : ) Ali setite se, ovo radimo kad dušmani ne vide ; ) Za javnost – sve smo mi lepotice, dobrice, pametnice : ) Mi smo ŽANU, Ženska akademija nauka i umetnosti, jedinstvena feminem – sekta ; ) A u svakom žitu ima kukolja, njih ćemo da ožitimo ; ) Jer sve je izlečivo sem smrti, čak i maligna ženska sujeta ; ) Sve je do stava i samoperspektive, mile em drage moje. Dakle, nosi suknju i zabole te šta misle Kurtinica i Murtinica, jer i ti imaš svoje dragoceno mišljenje o njima, samo ga ne potežeš jer si dostojastvena, dok ti ne stanu na kurje oko ; ) Dakle, nosi svoje dupe uzdignuto ( što da vežbaš kad je i to do stava samo ; ) ) jer je tvoje, jedinstveno. I upamti, ona koja je sobom zadovoljna, nema potrebu ama ni za zub da premerava tudje dupiće i suknjiće ; ) Pa kad to pojmiš, osmehni se najdražesnije i – oprosti joj, zloba gu izela ; ) Ima žena, ljudi „ ni Bogu sveća, ni djavolu žarač“, i kakvi god da su – prosto su nesretni, jer su bolno svesni svojih slabosti ( koje svi imamo), ali ništa ne popravljaju, no se na drugima iskaljuju...Tužni neki ljudi : ( E takvi ljudi su uvek ružni, kakvi god zapravo bili, emituju rugobu, neskladni su, nesklepani. Na koncu, kako mi nije namerenije da tražim ni momka ni devojku jer sam žena udaNa, šta me mene briga kakvi ste vi svi na kup. Procenjujem samo spiritus, da li imate duha ili ne, zanimljiv-dosadan sagovornik, tupav, površan – znalac, širokijeh interesovanja itd, itd. Dakle, biram sebi dostojno društvo. A mere i modno ( pa i seksualno) opredeljenje – „ to se spram mene ič ne dotica“ ;) A što se forme – fizikusa tiče- tu je sva poenta da se ja sebi svidim, za druge – šab me gabri ;) Dakle, suknja glavu čuva ;) Suknja, žene, ne znači da si se picnula, no da si dupište pokrila, a i, sestro slatka, suknja je čisto naš, ženski ćar, muškima nekako ne čuči ; )
Zdravo da ste, suknjaste ili pantalonaste, samo da smo vesele, jer lepota je – nasmejano lice i vedra duša ( i malo nege – za lepu kožu, kosu, zube  i mnooogo nege za duh, uh ; )
Vaša MiljaniJa Midisuknja Pulen
Moja životni favorit suknja i MužMi - junak Brakolomija ;) Mlados...

U sledećoj modnoj epizodi pričan vam o dvoboju jedne suknje i bluze mi, krvav boj...i dva brenda...Ostajte na vezi.


Коментари

Популарни постови