Em kulturan em umetnički program: Prozivka za Druga Ž.

Ž, potežem te da zabašurim prethodni  folkerski post :)) Zato drugari služe :P Zapravo, publiko belosvetska, odmah da vam rečem što ne saznadoste do sg. Ja arbajtujem Bogu iza tregera, ali sa ljudima koji su Bogu pred očima - po duhu, duši i pameti. Krem de la krem, svim srcem tako mislim. Toliko duha na malom i dalekom mestu u Božijoj bašti...to neće na dobro da izadje :9 Zekim se. Takva ekipa bi komotno i besramno radila i usred Pete avenije ( ili u šumarku Central parka ;)) i ovako i ovde. Nikad nije do geografije, uvek je do duha i pameti. To je čista medalja za neka životna dela od Boga mi, a : " Postoji svrha za svakog od nas, Bog nikad ne greši". E ova mi je izreka em draga em mudra, ali ovde i malko neprigodna jer je moj najcenjeniji kolegar Ž. - čistokrvni ateista :)) No, na stranu i Hrist i Buda...mislim u ovom tekstu i kontekstu. Ž. ( inače lepo mi je javio koje umetničko ime si je odabrao, ali ja sam ga zaTURila, pa ćemo dopisat pod P.S) je najveći duhUhlija kojeg ja znam, mimo moga porodičnog doma, tzv. pećine. Ž. je, iako Blizanac ( pogledati tekst: Horoskopom ću te! ;)) , duh kao kuća, da ne kažem toranj u Pizi, jer je kao i toranj - genijalan jer malo nakriv :)) U smislu - iščašen iz ovog sveta i veka, autentičan i superpametan i superduhovit i načitan bogaoca informacija - opet ona Dinčićeva " dovoljno za pijane razgovore, nedovoljno za treznu karijeru", ali Ž. jasno - ima i ovu našu misionarsku pozemljarsku karijeru, pride. E pošto ga naFalismo, sad da ga opletemo :P Prozivamo ga zbog radi dva razloga, da ne kažem rizona, jer mu je to maternji :)
1. Naložila sam ti da pogledaš: 
a) film " Niz nesrećnih dogadjaja"...molim lepo, nisi, sedi as, da se javiš kad pogledaš da popravimo i da lepo i potanko obrazložiš svoje " gledanje i razumevanje" , napredni nivo.

b) animirani film ""Mary & Max"
Stavim ( s oproštenjem) slike za zagolic mašte ti i čekamo reakcije...Napismene!
Jedna od junakinja...računaj da sam to ja, " rastem u džangrizavu babu" i ganjaću te vako dok ne pogledaš ;)

2.  Opetujem javno ideju-molbu da nam pisneš koju o ANIMA-OSTVARENJIMA, jerbo i ona spadaju u ovodobne vrednosti, nešto kao starke, cool si ako ih nosiš, ove druge - gledaš ;) Izazov - navesti publikum koji o tem pojma nema da ih pogleda. 
Bonus runda 3. Izazov za te - 5 naj štoseva koji ti padnu na širok drum -um ;) 5 naj knjiga i 5 naj filmova, onako na šte srca i naizust ;)
Dobri vojniče ŠvejČe, slušamo...čitamo ;) :P
DRugarica MiljaniJa Seranija...si ju sabajle ;)

Коментари

Популарни постови