Brakolomije - intermeco: Nik i Mik. Pozorište u našoj kući

Dakle, jutro u našem braku, redovna stvar: Hoće l da pereš sudove ili da mi kupiš cigarete? Jasno nam je da sam ja pitaljka. Supermuž je duvan sretno ostavio, kaže ne možemo kućnobudžetski da podnesemo dva pušača u kući, slavno se povukao sa bojišta, normalno :) Razumećete da sam ja brižna žena, do njegovog zdravlja mi je, bloga mi ;)  Elem, on će vanka, on je naš spoljni momak ( jer je vozač sa dozvolom koji istu koristi, ja je imam al ne koristim, pričačemo o tem, svakako). I to je potencijalna bračna idila, svak ima svoj jutarnji zadatak. Nooo, bračni drugovi i drugarice, naš SITKOM se tu ne završava, no no, tek se zapliće! TAj njegov odlazak traje - sat, dva do dva i pol! KAže - kad se film završi. A normalno, tad se baš daje neki trosatni crno-beli klasik. Grrr. Ni ja ne mogu sudove prat, jer se spužva ubudjavila ( mnogo perem, leba mi :)), poturim mu pod nos da oseti vonj. Kaže - jeste, smrtka, čim se završi film(-čuga). A ja ne mogu da radim inače bez duvana, jer radim na nikotin, razumećete. Da sam avion, trebovala bih kerozin, kako sam MiljaniJa - na nikotin. Dobro, plan B. Rešila sam da usisam, jeste baš sad. I bezduvanska neuroza ume da bude dobro pogonsko gorivo, to znate verovatno. O pokućnom čišćenju, u nekom narednom čitanju, svakako :) DAkle, usisaću dok čekam duvan i sundjer novi da bih sudje plakinjala. A gde je najneusisanije? Ako ne znate, šta da vam pričam dalje... poezija. Pa ispred tv-a, prirodno!!! Baš ta tačka gde ja zajašim crnoga maloga ponija - Samsunga, a ja velikaaa diskdžokejka i ...ne vidi se ekran jer nam je mali. S oproštenjem, tv aparat. Razumećete da smo mi skromni ljudi. Sve nam malo još i mašinu za sudove nemamo. I sundjerče nam vonja. Ali smo duhoviti, tu smo bogati, onako raskošno :) E, ja se guzim ispred tv-aparata, ni sa kakvim bračnedužnosti namerenijima, no da mrcina ustane i ode po obećani duhan! Elegantno se u svojoj svojoj sili od dva metra i dvesta kila ( dobro rasporedjenih, to je jedan zgodan rmpalija od muža), prebači se s guza na guz, pa s boka na bok, preparkira se i nadje si dobar ugao da dodgleda klasik...Ajojj, muko! I tako. Srećom natrči moj Najćale i moj brat-otac po duvanu, užickam se, tu dobijem na vremenu i ode MužMi maločas u tu slavnu nabavku. E tu smo nadomak krvavog raspleta. Vraća se- sa POGREŠNIM DUVANOM! A danima me jaši kako sam obećala d aostavim duvan i ja po onoj objašnjenoj vam metodi - filosofiraj trista na sat da odustane, povučem iz rukava duhovitasam kartu - " Ostavila sam...Pal Mal, prešla sam na Stajl...! kad ti on, o vi hitri beli dani, donese - sasvim leve. I on zabagovao od mo žongliranja sa raznim sortama duvana. Nevažno, ja sam nesrećna, ucveljena, a uskoro i udovica ako ne objasni svoj surovi zločin i ne zakune se nad Biblijom da ispravi nedelo u toku dana...A on će, bračne dame i gospodo: " Pa nije bilo!" " Ma gde nije bilo, gde" " Pa tamo gde sam ja bio." ( sad je već u strahu i on, ja se polako izobličavam u insekta mužomorku). Slušaj, ja ću za ručak da donesem brokoli i da rečem - pa nije bila svinjska butkica tamo gde sam ja bila! U Piljari! Ili donesem kafetin, jer nije bilo pilećef filea u apoteci! Kao kuc-kuc vic smo. A pošto se naliva Koka-kolom na dnevnoj bazi, doneću crni Beni sok ( živosodarski proizvod, obojadisan) , pa velim - nije bilo tamo gde sam ja bila. Gde? U seoskoj zadruzi u Koprivnici!!! Zaplanjskoj, dabome.  Tu je skoro kraj...nečijeg života u ovoj našoj storiji :) KAže Supermuž dalje: " Ali doneso sam pravi, najskuplji sundjer za sudove!" Pa ne, ja moram da popušim jednu...pogrešnu, da se smirim! " Pravi sundjer bi bio - mašina za sudove!" 
I živimo dalje, živimo dalje...:) Supermuž se ponudio da opere pola onih pomijarskih sudova. To je izvoleo se ponuditi, učinio kad sma bila pri kraju. Na ivici sudopere i živaca ( o moj,  Radovane Treći). Da doopere one dve kašike i tri viljuške. " Može, ima o onaj zagoreli tiganj ( omakinje mi se često, istini za volju)". " E to ne bih mogao, samo što je u sudoperi već!". Hm...zapisati - sledeći put kad se ponudi, ubaciti u sudoperu i neokupano dete, neoprano predvorje, tepih iz dnevne, staze iz hodnika... Eto plana paklenoga ;)
VAša MiljaniJa Pulen...i pišite teze, ne pišem ja ovo bezveze, da poučimo mladanEveste i sve resto pusto žensko ;)
by artist - Supermuž, valda ste to već naučili ;)

Коментари

Популарни постови