PMS - uživo prenos!

Rubrika: Pusto žensko, prirodno :) Jeste, čekala sam da me moj i vaš predkrvni neprijatelj no.1 skokendži u svom najblistavijem izdanju da vam sunem sav svoj pmsualni aždajski oganj, Marije mi Ognjene.
Zašto sam ja osobito kompetentna da kazujem o ovom fenomenu ( zvaćemo ga tako, da ne čuje zlo - čitaj muški, da ga zovemo - problem). Lani mi je draga druška poslala onaj klipić Dinjin gde kaže ista - Pare Me Spašavaju, kao definicija enklitičkog oblika ovog našeg ženskog demona. Mooolimm! Nema tih para, sestro, nema. ToJ spada u neprocenjive " vrednosti" ženskog bitija na ovom pozemljarskom šoru. E sad, nije do Dinje. Moja druška piše meni uz ovaj klip - odmah sam se setila tebe, ti  od svih žena koje znam najviše koristiš PMS termin. Idi begaj, generacijo, vrag ti pizdu zdrapal! :) A ono nije u krivu. U mene je PMS najčešće rabljena reč, posle kave i duvana. A zašto? Zato što sam najtipičniji, takozvani - školski primerak pacijentkinje PMS-ulje. Jesam. Zovem se MiljaniJa St. Pulen ( kad istumbaš inicijale dobiješ - PMS, znak pored puta, moj Andriću) i bolujem od PMS-a, u mene je to autoimuna bolest, takoreći - karakterna :) Dakle, stvar je ovakva. Nedelju dana dam na PMS, još pet najmanje na MS, od ovulacije pa natam sve je pripremanje terena za PMS...Dakle, prostom računicom - meni cirka par dana ostaje da sam nazovi normalna. To vam kažem. 
Protrešćemo simptome, dabome. I poučićemo jadnu mušku svetinu kako se sa adžahom - saradjuje, jer borbe tu nema, junaci. Nemoguća misija, to je nadljudska snaga u drugom uglu ringa. Najpre da opletemo - žene. One ženetine koje ne boluju od PMS-a ( zavidimo i mrzimo) jerbo su one najgori soj, kao bivši pušač prema pušaču. Žene operisane od PMS-a isti ne razumeju i blate u prazno. E čuj sad - takve žene ja zovem - nehormonke, to su one koje svim danima u mesecu boluju od glave kad bi jača polovica da se - " vodjenje ljubavlju, a gde ga vode"! :PP Jer kad nema PMS vatre - tu je mlakačkoooo sveee. E to - prva dobra strana PMS-a, ujedno teza za muške. PMS ti jeste nepobediv rival , ali samo koji dannn, junače, izdrži muški! Inače je dobar ortak i jatak ;) Za druge rabote.
Simptomi, evo ovog časa trpim i pišem. Malo bih se...ubila?! Ili ipak nekog od vas...Ili najbližeš fizički prisutnog - to je , svakako, muž, iako još sa rabote došao nije. Pa neću čedo valjda, rodila majka :) Jeste muško, ali avaj, zakon prirode - na njega se samo derucnem tu i tamo, PMS protokola radi. Dakle čekam muža...I gledam na ulazna vrata kroz oroz napete na gotovs vazdušne puške...Dobro de, samo slike radi :) I da - počelo je u petak, jedem ko na takmičenju. Danas je ponedeljak, još sam gladna, možda za nijansu gladnija. Kako je PMS i kiklopski nastrojen, opet se vraćamo na MužaMI, čekam ga ko bogomoljka...KAd pita sa vrata - šta ima za večeru, reći ću ladnokrvno kao serijski ubica - TI! Ako silom navike zaviri u rernu, ostaće mu glava tamo i biće reširan na 300 stepeni. Živ pečen i zapečen. Dodaću jabuku za fajnal tač...Srećom simptomi su varljivi kao Fortuna, pa kako vreme odmiče osećam valunge - kratkodašne euforije, pa žiganje materice - da se javi kučka, pisala bi preko vibera da zna, ovako zna samo da žigne, kao da cimne, pa naleti tuge, "svetska bol" - sve one gladne duše u Africi,ahhh, pa ona draga suknja u koju nikad ući neću za ovog života jer sam pojela detetu mi mlevenu plazmu, ahhh,  pa tugujem što sam pojela detotovu plazmu...I da - obavezno pogledati Pivokosin PMS specijal na jutjubu- carica kuva bez recepta divne epske sendviče od sto čuda muda i američke kalorijske bombe i opet je mršava - srammm je bilo, da je ne bilo što je mršava! :) Ali je i prirodno lepa i duhovita, a takve volemo, pa joj praštamo.
Pa razmišljam o besmislu života...meditiram, afirmišem...pa pišem oproštajno pismo...pa besno oproštajno pismo tipa - SVI STE KRIVI! , i navodim muriju u istom na sve krivce po spisku, a to je cela vasiona popisana...Baš kao luda Rozamunda što radi Benu Afleku o glavi ( vidi Brakolomije o " Gone girl" da ti glavu ne odgrizem)...I tako, ništa strašno, materice mi. Prodje to...prodje pa se povrne i dodje si pa, tačno za 28 dana, u minut je tačna kučketina. Ništa posebno . malo te žigaju i krsta, onako malo se raspadaš i rašivaš po svim šavovima, i mnogo mi je muka od sve one sranje-hrane kojom sam se pretovarila, a onim normalnim danima sam recimo pod libelom i vodim si red, malo sam dijareična, glavudža mi bridi kao crkveno zvono, ali ništa strašno. I ko što rekoh - PMS je stoka jedna nezasita " taj je jeo šta je hteo, tramvaj ceo i oblaka jedan deo - STRAŠNOOO, STRAŠNOOO!" Ali ništa strašno. Samo - jasno nam je da mora neka krv da padne...Dok ne padne naša lična, moraće i malo tudje...:P A ljudi što su dosadniii i glupaviii, žasU. I da li da se za posao sabajle umijem ili ubijem, i da l sam pošla ili došla...A jadniii kukavnu mužjaci, cccc. Žrtvu na trebište! Šta sve mora da propati epski junak, ni po jada. More lebarnik vam vaš! Šta ti tačno od tih sipmtoma osećaš u mesec dana ili životu celom! Na svetu belom! Lekcija za muškadiju, sigurica iz keca u kec da preživiš kobnu nedelju - LEZI I PRAVI SE MRTAV! " Il umri da spašeš verovanje čisto...", muški pesnik, grrrrr :PP 
I živimo dalje, živimo dalje...dok nema mrtvih, a padne krv, sve je to život, drugovi i drugarice ;) I da imam par finti za vas - kako preživeti PMS ( nema šansone - može samo da se ublažucne): kilo kafetina, šumeći magnezijum, kapsule Žutog noćurka, virak čaj i ljuto blogovanje ;) 
MiljaniJA PMSutoku Pulen ;)
Moj PMS - autoportret

Коментари

Популарни постови