Brakolomije e4: Uputstvo za upotrebu muža ili Samo Složena Sintaksa Srpkinju Spasava

Finta za bračnu vratolomiju, epizoda 4, savet zlatan vredan za mladanEveste. Već smo saznali u prošloj epizodi jednog sasvim drugog serijala - Kako da, da MiljaniJa filoSofira i da je tatko tom opaskom "no, no, filozofija",  vospitava, neuspešno :) A kako me lako Supermuž izvede iz takta. Evo: " Mnogo trošiš, na šta ti trošiš tolike pare?" Hm, sagledajmo predmet optužbe iz svih, dozvoli, mnogouglova. 
Stav 1 - Miljanija nema toliko para, da bi toliko para potrošila...Mršava platica, kako legla, tako se otegla :)
Stav 2 - E sad ključ: "Čije pare mi to trošimo?" Jedne bračne noći, ja buncanju-somnabulskog ( mesečarskog) tipa sklona ( vrlo škakljiva pojava, što na javi i sakrila bih, otkriće mi san-nesan :)) -  trgnem iz sna i viknem upravo - Čije pare mi trošimo? Trgnem i muža iz sna, što teško nije, jer spava ko sova buljina. Čuo je jasno to krucijalno pitanje. E sad - odmah da razjasnimo . Ključ tog pitanja nije pare - moje, tvoje, nego mnogo veća stvar, rodjake. Mislim na svetski nivo, da se razumemo, ne kućnobudžetski, ostanite na vezi :) 
Nedostaje mi Opra Vinfri. Ona bi imala odgovor, imala bi  pravog čoveka iz onog serijala - objašnjavamo životne dileme - kako zapravo radi telefon, Bela mi moga itd. Dakle, ja stvarno mislim na konfuziju o poreklu novca. Banka daje neke fiktive pare, njoj ležu neke pare, lete cifre unaokolo sa račina na račun...ebem li ga :) Imam neke silne ekonomiste uz tur, a ja se i daljše pitam i skitam :) No, objasnim ja to mužu, jutro posle finansijko-mesečarskog napada i ondak mi sine! Eto ga. Vraćamo se na početak priče - kako mene jadnu, filosofiji sklonu, odvajkada sputavaju, krila mi režu, a Aska bi se igrom spasila, o da. A kako sam sada udaNa žena, ja potegnem svoju drugaricu filozofiju, izvučem je šifonjera, otresem od moljaca i recikliram, retro-moda. I rešim problem. Ma jok. To je nerešiv problem, žene moje, ako ste mislile da ću vodu da vam otkrijem, sušaaa. Jer nema odgovora - ZAšto mnogo trošiš? Opet - nije mnogo, jer nemamo mnogo, ali šta dalje. Ponudjena rešenja: " Pa, trošim jer sam opsesivno-kompulsivni manijak, uticaj američkiog šunderaja
RAd mog muža još iz doba zabavljanja...ZAkon privlačenja na delu! :)
" Šopingholičarka" i to, " Sex i grad" manija, trošim jer sam nesretna, kupujem da pokrpim emotivne rupe, sva sam se ofucala otkad sam se udala ( a ako sam se udala nisam uvo odsekla), žuljaju me kineske čizme - kurje oko sam zapatila, a dete što sam rodila - ljubi ga majka,  bla bla, truć-truć...
Ključ - ospi paljbu, sto na sat, milion nesuvislih reči, TMI ( raniji tekstovi...) , a muški mozak - dimi, dimi, samo što nije eksplodiro dodjavola jer ..." zbuni se mašina od tolike prostote", zabaguje :) I nauka je, slatke moje, dokazala da muški mozak ne vari mnogo informacija, da kod pete reči ili prosto-proširene rečenice sa više od dva zavisna člana, gubite im pažnju nepovratno. Znači - okreni u svoju korist, ludačo!!! :)) Prospi sve što znaš u tom trenutku " života i milja, kad zatreperi cela moja snaga" ( Rakić, osvetićemo se i njemu  kad tad :)) - sve recitale, replike iz " Sex i grada", Osnove ekonomije ( ako ti je o struka, kao sestri mi), anatomiju šake, cene i PDV-e svih artikala iz radnje - ženski odeljak ( ako si trgovkinja) itd,itd. Tako da kod šeste reči - dobijaš boj! Filozofija rules! :)
Muž se, u agoniji od migrene, već izvrndupečio na kanabe, gleda odsutno u isključen tv, blago depresivan s atendencijom da predje u maničnu fazu...Pogled mu se gubi u daljini. Ti mu tutneš daljinac na kvarnjaka u šaku, ali ne prestaješ da trtljaš, ne znam s kim imamo posla, koliki su mu kapaciteti, znam za svoga čoveka, vaše još nismo testirali. Uključen je tv, pacijent je priključen na aparat. Mirna si do narednog šopinga. Ali sad si stvarno mirna jer znaš caku, bato ;)
Miljanija SSSS Pulen - spas za vas ;)
 

Коментари

Постави коментар

Популарни постови