Niška Kulturiška - Kulturo, eve ni iz Ni, pa

Pitalica-neskitalica, najava programa naše miljanijavizije ;) Šta je niška - kulturiška? Koje to fine stvari, ljude, dogadjaje vredi promovisat? Imajte vremena za razmišljanje, pa da se odgovara na 3,4 - sad... Čekammmm.
Do vaših odgovora, ja nudim svoju top listu nišlijsku:
1. Akademsko pozorište Niš ( sve ljudstvo, repertoar, duh, sve nagrade, kapa dole!!!) O njima više docnije.
2. " Konstantin"
3. Kerber
4.  Sajmovi po Tvrdjavi
5. Narodni teatar ( ne vasceli repertoar, molim)
6. DEjan Stojiljković - scenarista " Senki"
7. Pampi ( bio bi prvi na mojoj listi, inače, da nije Akademaca, pa njih radi je srozan)
8. Rok svirke
9. Bioskopi ( ali oni su opšte mesto, ne samo našinjsko)
10.Biblioteke, sve na kup - Narodna, Univerzitetska, Dečija...
11. Emisija od " Glave do srca" NTV
12. Emisija " Kulturni dvougao" Bellamie - Miljana Nikolić, carica koju slavno poznajem
13. " Jezička fiskultura" NTV, emisija - odličan 5 ...( ej, program nam je bolji od RTS-a 3!)
14. Emisija o starom Nišu, NTV
15. Žika Promaja, Ćosić, M. Jovanović
16. "Posetioci", ludaje duhuhlijske :)
17. Fali mi D-fence
Stao mi je mozak. Ovo je česta pojava, nikotin i kofein glodju sive ćelije. Znam da sam nešto zaboravila...I ne , ne pominjem Miljkovića jer on je - Niš. Pričamo o trenutačnoj kulturnoj slici-prilici našeg ljubljenog Nišvila. Da, eto Nišvil, Filmski...Podrazumevano :)
Do tada vam nudim pesmu, samo za za za Niš, iš iš :) Linkujem vam nišku kulturišku :) Javite da dopravim spisak, ne bilo vam zapovedjeno ;) RAzmotrićemo osobito neke osobite pojave sa spiska :) Sve po spisku ;)
Akademsko Niš - sušta kulturiška i duh, uh
Vokalna grupa KOnstantin
Kerber!!!
" Od glave do srca" tv psihoterapija
" Jezička fiskultura" NTV
Lele, bate
P.S. U prošlom javljanju sam se zanela u pisaniju, izem ti Miljaniju, pak sada samo toliko, neka blog mi pati :)  Voli NIš za vas - MiljaniJa Nišlijka  Pulen ;)

Коментари

Популарни постови