S oproštenjem: Horoskopom ću te! ;)


Dobar veče, ja sam Škorpija. Eto zato je zgodan ovaj novi pravopisni propis po kojemu se horoskopski znaci pišu veličkim inicijalom.( A i zato što je nezgodno, kako ranije istakosmo, da izrekneš - ja sam ovan, bik ( rogonja) ili, ajoj, devica - i ostaneš ladan :))  Jerbo da sam izrekla - škorpija sam, vi biste pomislili šta, šta, pametnjakovići? Isto što i kad metnem veliko slovo! :)) Jer i ako ste odviše poš da biste pratili astrološke baljezgarije, i iako ste ukrućeni ( s oproštenjem) puritanac, vi, ipak, znate, dragi lelemudi, ono barem da je Škorpija - gadan znak, gadan :) To jest, iako ni u karte ni u zvezde ne gatate, vi opet, blago meni, bar po koju crtu svoga znaka planetarnog dičnog - znaVAte ;) Jer mi siroti mali hrčki, kratkoveki pozemljari, volimo jedno - da se odredjujemo, po koječemu. Recimo, ja sam pušač :) Okoreli...to već znate, ako se čitamo. Ili - ja sam optimista, ničim izazvani, ali jesam. Te - ja sam Škorpija. E sad idemo ka ključu ove storije, brave mi :)
Ja rado čitam horoskop. Možda bih i stručnije-naučnije promatrala planete da imam ikakvog astronomskog znanja, ali nemam, rodjaci. Tako da mi ostaje - astrologija. No, da se razumemo - planetarna proročanstva na dnevnom nivou, to je već - šio mi ga Djura. Bilo je reči o tome uranijim javljanjima, dnevnjak ti obećava egzotiku i erotiku, a ti doma " s motiku" :)  Dok - karakterološki portret zodijačkih znakova, e tooo možeee ( ja čitala Nostradamusov davnih dana, inače čoek je - Škorpija, nema greške i u njegovom zodijaku carujemo mi ;). Evo zašto horoskop vredi, vrlo je simpl. Recimo, samo recimo, prokomuniciraš sa nekim ko ti je, recimo to - nedrag, baš onako - fuj. Jer je čeljča, egomanijak, sujetar, seronja, skotina, jebivetar, analfabeta, tikva koja mnije kondir da je ---i čitav popis ljudskih slabosti koji slabo variš. Šta ćeš? Da te MiljaniJa opravi. U pauzi nesuvislog dijaloga koji vodiš sa dotičnom nepriličnom personom, ispališ brzinom svetlosti krucijalno pitanjce - Ma koji si ti ono beše horoskopski znak? Pa kad čuješ s kim imaš posla, a ti ondak rečeš - aaaaa pa ti si zato tako neumoljiv ( čitaj, tvrdoglavi drkadžija, zadribanda), to tvoja ovnovska priroda tebe napinje tako, pa se ljupko nasmejuljiš :) Vako. Ili - ne uspeš da obuzdaš demone svoje ličnosti u dijalogu sa istim, a da ga ne bi šibnuo posred čelenke, ti se suzdržiš ( jer nije po zakonu) , pa ispljuneš neku ljutuuu opasku, pa se kao umilostiviš i " ju, mene, šta mi bi" ispričaš se - to nisam ja, to je u meni ŠkorpiJA :) Ta baš sam šeret! ;) Dakle, saldo: Čitaj horoskopske psihoportrete svakog znaka! Znaj bar nekih 5 elementarnih, jer će ti poslužiti da u interakcijama sa drugim bednim pozemljarima potegneš iste kao izgovor da ih ukenjaš ili, pak, sebe opravdaš što si ih ukenjao :) Diskreditovao, unizio, recimo, ako vam se ne svidja žargonizam-vulgarizam. Da se horoskopski pardonirate.  Ako ste  otmeni...Mora da ste Vodolija..one se drže otmeno i kada su iznutra šuplje ko šupalj zub :) Recimo, eto finte na delu :) I da, uvek je do samosvesti, a to je retka ljudska imovina. A najvrednija. Ako pročitate, moram to da nadjem, onaj antihoroskop koji ističe najgrdje osobine svakog znaka i ne nasmejete se i priznate bar nešto od toga - laku noć, samosvesti :) Ako da - vi ste car! ;) Mora da ste Škorpija :)))) Mogu da vam kažem koju fintu imam spremnu za svaki znak, ali neću...možda se sretnemo, srećemo, pa ćete biti pripremljeni :) Pa ja tebi - aaa, ti si emotivna Račica  zato si tako osetljiva dušica ( čitaj - plačipičkasta) ili dvo dvoličnjak Blizanac ( ovo je prosta semantika čak) , a ti meni - ti si destruktivni sadomazohista i surova kučketina...:) Pašće mi sistem :)

Eeeee evo teksta, našla: Brutalni horoskop


Pišem drugi tom " Majn kampfa" ;)

Do Marsa je, nije do mene...



by MiljaniJa Nostradamusova rodjaka Pulen...To nisam ja, to je moja Škorpija ;)

Коментари

  1. Ahahahha nasmeja nadam se sve znakove! Ja crkoh od smeha. Super tekst.

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala ;) O da, važi za sve znakove, pričaćemo o svakom ponaosob, ima dana za mejdana ;)) Ja rekoh najgrdja je moja Škorpija, nema laži, nema prevare, sve pošteno, pa na sud ;) MiljaniJa ;)

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови