Brakolomije – “ Mir Božiji, kupi mi duvan u povratku” SMS




Based od true story, neke dnevne neuroze. A u vezi sa ranijim člankom savetodavnog tipa –  http://blogozjanija.blogspot.rs/2018/01/kako-da-ne-ostavite-duvan-zasigurno.html  i naravski skopčano za sestramiseudaje serijal, (pa da je opravimo zajedno :))  “A kako uskoro nećemo moći da računamo na tvoj izgled, moramo da se skoncentrišemo na...” Duhovne vrednosti!”...! Na taktiku!”
No, u ovoj epizodi blatimo i nju :) 
Dakle. Moj Supermuž i Najsupermlađašvesterka – imaju jednu zajedničku muku. Takoreći – boljku: alergiju na mene me. Te sam, zapravo, ovde htela da vas pitam – dragi alergičari, koji lek, antihistaminik vas radi? :) Erijus,  Nistatin,  neki homeopatski? Šalim se ozbiljno, ozbiljno se šalim ;) Alergični su na moje SMS-ove – molbe da mi se kupi duvan. Ja sam jedna lenja ženetina. Oduvek : ) Od mene je jedino lenjiji Supermuž mi i onaj tip koga Kevin Spejsi ubija u “ Seven” kao greh-lenjost :) Muž je prvi na listi :)
I šta sam htela reći. Ništa. Samo da ljudi šalju za Božić neoriginalne šablon poruke. A ja sam i juče – tražila duvan, ali sam prethodno originalno čestitala rodjenje malog Boga :) I ja sam, možda, alergična na ljudsku lenjost da personalizuju poruku čoveku. I mrzi me da sidjem s brda po duvan. Ne da sidjem, no da se posle popenjem nazad :) A mužu sam obećala da ostavljam duvan ove godine. Ove godine je i dogodine, tako mu recite :) Znam da sam dosadna i to se broji u nebolest :) Ja sam jedna lenja zavisnica :) Sestra mi je pazarila duvan. Ja sam joj zauzvrat rodila sestrića da joj bude položajnik :) A ona je nama, pak će nam godina biti – verenička i neumorna, jer je ona neumorna verenica. U sledećoj epizodi – ozbiljni saveti za verenice ;)
I naravno digresija: Ovo je, ipak, rodjaci moje blogersko mesto pod suncem. Može mi se.:)   Inače. Ako vam ikada padne na vašu plemenitu pamet misao da ste  bračne zgode već čitali – džedite gaun! :) Otkud vi znate mojega muža! Pašće čupanje i grebanje, ženske viteške veštine. Jerbo ovo je priča o Nama. O svima Nama iz mog najličnijeg okruženja. Tako da moje junake čitali niste. I sa mnom živeli niste ( “ srećni vi!”, rekao bi na keca MužMi, znam ga).  A to što je brak stalni motiv od Adama i Eve ( koji nisu bili venčani, koliko ja znam! :)), to je nerešiv problem. Piše se o životu i tome “ šta znači biti jebeno ljudsko biće” ( neko pametan). A to je ispričana priča koja se priča i pričaće se ;) I da – uzor mi je Kišon. Ali – osvetnički sam nastrojena prema svom uzoru, onako škorpijski ( namera mi je da obrnemo fokus na žensku “vodenicu” ;) I Kišon i svi duhoviti pisci, ljudi ovoga sveta. Nušić mi je rod rodjeni, po duši. Sremac mi je i na fb slici i devojačkoj ulici :) Svi duhoviti - I prvi komšija i drugi kolega i treća rodjaka :) Svi koji gaje duh, uh. I jedina mi je namerenija ovde i svuda da vas uzmolim da – ne tupite ( štono rekla koleška iz “ Lajanja”) i da se na život ne ljutite, no da mu se nasmejete i podivite. Imam ja i neke ozbiljnoknjiževne uretke, ali neću da vam pričam o tem. Može mi se :) Možda, jednom, nekad, jer kad cirkuzant pokuša da bude ozbiljan – to je čista umetnost, tužni klaun, Vudi Alen :) Možda, jednom, nekada...
Miljanija kupimiduvanpliz Pulen ;)
Položajnik nacrt`o tetku ;) Dodao prsten, shvatio je da je bitna stavka ;) Struk zaboravio iako je tetka propisno ustručena ;)

Коментари

Популарни постови