Kako da...ne zavidite drugima...

Prosto je, svega mi. Dakle, samo nemojte zavideti drugima :) Mudra li sam. Da se objasnimo. Upozorenje - sledi teška filoSofija, ali nadasve prosvetljujuća ;) Mene, recimo, kad hoće da izvede iz takta, moj najdraži tatko, on mi rekne: MiljaniJa, ne filozofiraj! Ja tu iz fundamenta padam u vatru, koju sama, pride,  aždajski bljujem, hororično :) Tako da o`ma znate da se ja onlajn hejtera nimalo ne bojim, jer si ja imam svoje najličnije, domaće-užeporodične, krvne i po krvi ;) A - " Ko će kome, ako ne svoj svome", te: " Teško svuda svakom bez svojega", do mojega ;)) Sreća pa ni ćale, ko ni sestra mi ( rekoh vam - Ribe) pet para ne daju na moje bulažnjenje ni ovdi ni svuda, pa mogu mirne duše da vam se požalim, onako intimno :))" Mene vredjaj i ponižavaj", u filozofiju mi ne diraj! :)

Ja sam Škorpija. Nemoj da si pojmanemac , po novom Pravopisu baš zato i ide velikim slovom, nezgodno je izreći ja sam devica pri upoznavanju i ostati ladan(-a) :)) Ili jarac sam, rekao bi moj Supermuž :) Takav mu horoskop :) ( ujedno najava za sledeće čitanje ;)) A sad - o zavisti. Ja kao Škorpija bi trebalo da sam sušta zavist, tako kažu. KAžu i da je danas trebalo da upoznam budućeg na egzotičnom putovanju, kažu, ne znaju pa lažu :)) A ja dan provela u pećini na vr brda ( tako ja tepam našem domu), a tekući muž hrče na sofi. I to je neka, domaća egzotika :) Dakle, nidje veze u oba slučaja - ni karakterno ni dnevno. Ja sam od zavisti operisana, što i vama želim. Sg ćemo da razložimo tu gadnu ljudsku pojavu ( odbijam da verujem da je osobina, verujem da je nesretno stečena, i može bit uspešno lečena). Znači analitičko-sintetiči tretman na njojzi vršimo ;) Tek da znate da mogu ja da budem akademskija, da hoću, ali neću, rodjaci ;) Ne laskajte si da biste radje čitali moje eseje o postmodernom čitanju Borhesa ( druga Borhesa bez druga Markesa ovde), jerbo ne bi Zoranaah imala silu armije čitača, a množina za Borhesa zna po " Andjelima" ;PP Probaćemo i to, nije da nećemo ;) Ubile me digresije, daboga me ubile, i ja kažem. 
E slušaj sad ovo. Velika istina, upozorenje, nije za one sa slabim srcem, živcima i jakom sujetom: Uvek će biti boljih od nas ( u nečemu, po nečemu) !!! Drugo - niko nije kao ti ( u nečemu, po nečemu)!  Sledi - svi smo mi jedinstveni u ovom i svim mogućim svetovima! " Postoji svrha za svakog od nas, Bog ne greši!" TAko da - zavist nema nikakvog smisla ni značenja. Bačena energija, uludo potrošeno vreme koje neumitno teče - tok, tok, tok...;) JA umem divno da se divim ljudima. U svakom vidim prvo ono najbolje. Svi su dobri dok se ne dokaže suprotno. Neki bi rekli - naivna, ja bih rekla - budale :) Uporedjivanje sa drugima - stvarno, ali stvarno nema smisla. Pretpostavimo da vas žulja što je druga žena sve kontra od vas - po pojavnosti, vanka. Kao prvo - površna si, sestro. Gledaš fasadu. No nema veze, recimo da te to sekira. Pa bogca mu poljubim - duže su joj noge, u tebe je nešto drugo sigurno duže, jezik recimo :)) I anatomski i figuratiuno ;)) Neuporedivo. Nešto je priroda dala - to je tako, nešto je naš lični nanos - e tu nastupa duh, uh i " sam svoj majstor" deo. Neko pametan je izrekao - uporedjuj se jedino sa samim sobom. Znate ono - dvadesete su lepe same po sebi, tad si u cvetu svežine, ali si sav skapan, nesiguran i stoga - nesrećan. Ondak se rasvežavaš :), malko kopniš izvana, ali si iznutra - tek sad svoj na svome, i tek se zalufavaš ;) Pogledajte na jutjubu ( a gde bih vas ja opravila, neću valda do bibliOOOteke ;)) , snimke epizoda serijala " Od glave do srca", domaći uredak, Niška tv. Sjajna stvar. Gospodja psiholog sedi na kauču, a mi doma ležimo kao pacijenti :) Ne stvarno, ona sedi i melje do besvesti, a svaka joj je zlatna. Zvanična psihologija, ništa vorteks i to :) Imam izvode iz emisija, neke teze po svaštarama ( pričala sam o svojoj maniji načinjana sto i jedne sveske i sve su Pametne beležnice i sve su nedoljubljene :)). ALi ubite me sad da tražim to, sg ću po metiljavom sećanju, pak ću odjedared sve da vam popišem kad uzmognem. Znači, fora je : Budi sama sebi majka! Ponovi ovo opet. Nije teško razabrati - brigaj o sebi kao o svome rodjenom čedu, imala il nemala potomke još, znaćeš kakav to brig znači :) Pa kad se okupiraš sobom - da se napojiš, nasitiš, ponunaš, pomaziš, razmaziš, načitaš, naigraš sama kod kuće u bapskim gaćama i popkama uz treš mjuzik ili bolje uz hard rok, bolećeeeete ( a u vezi sa člankom ranijim ) :) čije su noge duže, kome je plata veća i  što je nekima lakše, a tebi - kurata sreća :)) I čiji fejsbuk putovanja krase i koja bundu ima na se, a ti si , dojmi ti se - golja koji domuje. Ebi ga, bože. Skroz si kontra od Zakona privlačnosti, neće na dobro da ispadne. Što si misliš, tako si prizivaš :) DAkleM - usresrediti se na sebe, na svoj razvojni put ( Boro Šnajderu), na svoje kvalitete i popis mana za opravku. A drugima se - divi! Divi se do imbecilnosti! Jer su uspeli, po nekim parametrima, pa su pokaz - da je sve možno. Znate l ono - najbolja verzija sebe. E to ti kažem. Drugima je, može biti, ranije uspelo, jer su svesniji, jer su pozitiva. A ti si čamio i dramio i zavideo. Ja volim da kažem - ja volim lepe, pametne, uspešne, bogate ljude, jer su zadovoljni, a zadovoljni su bolje društvo. A najvolem, one koji, uprskos realnim nedaćama i nemanju, umeju da budu sjajno društvo i čista pozitiva i duh. DA li biste se vi podružili sa sobom? Sa " ružnim, prljavim, zlim" tipusima? " Srećan čovek sreću stvara i za sreću treba dara..." To nikada nije do spoljnih okolnosti, to ide iz nas ka spolja. I uvek se opomeni - " Nije sve tako rdjavo kao što to rdjav čovek misli!" Moja deviza je : " Lopov misli da su svi lopovi!" To zna svako ko me zna, to opetujem neumorno kad god me nagaze zlohudi koji u svemu i svakome vide samo nepodopštine, i svi su kvarni i sve je nepošteno...Vrati se na poslovicu sada. Opomeni se, rode. Uhvatila te neka zloća, lečivo je ;) Nije bolest dok si svestan da si zastranio. Pa kad sediš sam sa sobom i bolom svojim ( ovo je iz " ČAje šukarije" ako znali niste :)), i mučno ti je što je Kurta bolji frajer, a Murta doktoriro, a ide Fata nosi kitu zlata,  a ti budi džek pa se pljuni - govedo jedno  zavidno, kapa dole i Kurti i Murti, Fati, obaška, neka im je mašaalah. DA vidimo šta ću ja sa sobom - Pericom da učinim, da ga iz lošeg vica spasim ;) Svi oni kojima zavidiš, a kojima bi mogao da se diviš - usput sunu malo zvezdane prašine i na tebe, ako pizdek nisi. Jer divno je kad kažeš - moj školski - postao je faca ;) Pa si i ti malo faca jer ti je drug faca ;) Moj drug peva u " Konstantinu", recimo ;)) I magistar je muzike, ole :) A sila od čoveka, i inače. I svi oko mene, čini mise srcu, svi su veliki i važni, po nečemu! I fb drugari sa kojima ni kafu popila nisam, a lepe su im slike, a lepi su im statusi, i imaju duh,uh ;) Uostalom - s kim si takav si! A MUDrA li sam :) " Svi dobri i pametni ljudi su rod rodjeni"...Nemoj da si izrod, rode ;) I da, nemojte da vas šoknem sad ovom istinom, ali - svi ćemo da UMREMO jednog dana, a možda i ranije! :) Nemaš vremena za zlobu, mržnju i sva prljave ljudske slabosti na gomili! Aj sad kuni i ljubomoriši, cvrc MIlojka prde snajka, kad sam te zaplašila :))

Vodite ljubav, a ne rat! Ja sada idem, a vi se svi j...:))


I ja se umorih od filosofije, života mi :) Ja to tako, a vi kako si `oćete ;) Ako me znate, znate da sam muza ;) Obodriću svakog da ispuni svoju misiju. Jer je svako ima, ima i dar. A, opet neko pametan rekao - najveća je tragedija i boguneugodna okolnost da talenat ne koristiš. Ne budite ljuti na život! Ovo sam posudila od Tanje Bošković, kakva zmaj-žena ;) Eto nam teme za neko naredno vidjenje ;) I da - ja bodrim, te i mene ljudi oduvek bodre, više poverenja oni u mene, no ja sebe. To je taj divni kosmički račun - vraća mi se uložena vera u druge ;) Probajte, " u mom se selu od toga ne umire", da se podiviš ljudima...da bi ti se divljenjem uzvratilo ;)
Iiiii dok Nišava teče tok, tok, tok, Miljanija Seranija vas ljubi cmok, cmok, cmok ;))

Коментари

Популарни постови